Kimondottan látványos formájú sportkocsi koncepciójával készül a Peugeot a Frankfurti Autószalonra, a nyitható tetős, elektromos hajtású Fractal érdekes kütyüket kapott.
Komoly sportkocsinak tűnik a Peugeot legújabb tanulmányautója, pedig a Fractal Concept méretei valójában kisautósak: a prototípus hossza 3,81 méter, a szélessége pedig 1,77 méter. Mégis kimondottan látványos formavilágot álmodtak hozzá a francia márka dizájnerei, a hosszú motorháztetővel, rövid farral és kidomborított kerékjáratokkal ellátott koncepció ráadásul négyüléses és nyitható tetős, így akár a hajdani 206 és 207 CC örököse is lehetne.
A Fractal Concept műszaki tartalma sem mindennapi, hiszen a 40 kilowattórás lítiumion akkumulátor kapacitása duplája a ma kapható elektromos autókénak. A telep energiája két elektromotort táplál, amelyek közül az egyik az első, a másik a hátsó kerekeket forgatja. A rendszer teljesítménye 204 lóerő, egy feltöltéssel pedig 450 kilométert képes megtenni a méretes akkumulátor ellenére is mindössze 1000 kilogrammos sportkocsi. A menetteljesítményeit nem csak az összkerékhajtás, hanem a süllyeszthető futómű is fokozza, autópályán például 110-ről 70 mm-re csökkenthető a hasmagasság, nulláról százra egyébként 6,8 másodperc alatt gyorsul fel.
Az utastérben a Peugeot vezetőfülkéjének továbbfejlesztését láthatjuk: a szinte versenyautósan apró kormánykerék fölött olvashatók le a műszerek, a fontosabb információkat pedig egy polikarbonát lapra vetíti ki a head-up display. A látványos show-autót egyedi hangrendszerrel is felszerelték, a vezetője pedig egy Samsung Gear S okos karóra segítségével tarthatja szemmel az akkumulátor töltöttségét vagy az utastér hőmérsékletét.