A Bugatti nem zárkózik el a partneri kapcsolatoktól, így a neves sportkocsi-gyártó emblémájával találkozhattunk már többek között órákon, sporteszközökön és ruházaton is. Most az arcodon is megérezheted a lóerők hatalmát, azaz itt a Bugatti borotva!
Sok autógyártó a négykerekű termékeken kívül is rendelkezik palettával, ami legtöbbször külsős cégekkel kötött partneri kapcsolatnak köszönhető. Ez érvényes a legnevesebb sportkocsi-gyártókra is. Sőt, a Bugatti mostanában kimondottan nyitott az ilyen együttműködésekre.
Elég csak a nemrég bemutatott, kimondottan yachtok fedélzetére szánt biliárdasztalra gondolni, ám itt is van a következő dobás is, mely méretben ugyan kisebb, de jelentősen szélesebb réteget szólít meg.
A Bugatti ugyanis összebútorozott a Gillette céggel, hogy megalkossák a borotvát, melyet a Chiron Pur Sport ihletett. A markolaton természetesen ott díszeleg a gyártó emblémája, mely prémium minőségű alumínium cinkből készült, a szerkezet többi része pedig eloxált alumíniumot és a titánt tartalmaz.
„A Bugatti a teljesítmény, a forradalmi design és a páratlan minőség mellett a tökéletesség iránti szenvedélyt testesíti meg. A GilletteLabs szintén ezeket az értékeket osztja, ezért nagy örömünkre szolgál, hogy a világ vezető arcápolási vállalatával dolgozhatunk együtt. A Bugattinál büszkék vagyunk arra, hogy mindenben, amit csinálunk, a fényűző élmények csúcsát nyújtjuk, hűek maradunk a mottónkhoz: „Ha összehasonlítható, akkor már nem Bugatti.”- mondta Wiebke Stahl, a Bugatti ügyvezető igazgatója.
A különleges borotva árazása egyelőre nem ismert, ahogyan az sem, hogy limitált példányszámban kerül majd a kereskedések polcaira, ezzel is hűen közvetítve a Bugatti autóipari törekvéseit.