Az Audi lerántotta a leplet az R8 modellfrissítésről. Láthatóak és érezhetőek is a változtatások.
Az Audi R8 modellfrissítést szépen csöndben oldották meg a négykarikások, ám a végeredmény minden tekintetben látványosra sikerült. Kívül például a szélesebbre szabták a hűtőrácsot, az Ur-Quattro modell előtt tisztelegve pedig a csomagtérfedél elején három légbeömlő nyílás lett elhelyezve. Kevésbé látványos, de teljesen új a háromrészes motortér fedél is, amely akár karbonszálas műanyagból kialakítva is kérhető. A belső térben új színek bukkantak fel díszítő elemként.
Nem csak a formán változtattak a németek, hanem a teljesítményre is rágyúrtak egy picit. Az „alap” R8 V10 most már 570 lóerős, a performance kivitel pedig 620 lóerővel büszkélkedhet.
Változtattak a futómű beállításokon is, illetve alapfelszereltségként jár a sport Audihoz a továbbfejlesztett ESC (Electronic Stabilization Control), melynek köszönhetően sokkal rövidebb úton lehetséges a megállás vészfékezés esetén.