Nem csak a külső megjelenést rajzolták át a gyáriak, hanem az Opel Corsa megkapta a Stellantis legújabb hajtásait is. Most már nem csak benzines és elektromos, hanem mild hibrid formában is elérhető a kis gömbvillámos.
Az Opel Corsa jelenlegi generációja már négy éve van a piacon, így várható volt, hogy a gyártó előrukkol idén egy modellciklus-közepi ráncfelvarrásal. Ez most meg is történt, a változások ráadásul már messziről is szembetűnők.
A kis gömbvillámos ugyanis megkapta a jelenlegi Opel márkaarculatot, azaz mostantól a Corsa is hordja a jellegzetes „rostély” orrkialakítást, melyhez a fényszórókat is teljesen átrajzolták a szakik. Ennek, na meg a magasabbra helyezett LED nappali menetfénynek köszönhetően a megjelenés sokkal szögletesebbnek tűnik, pedig profilból és hátulról nézve alig történt formai beavatkozás.
A belső térben viszont annál inkább érződik a frissítés. Teljesen új kormányt kapott a járgány, az ülések mintázata is megváltozott. A kormány mögött most már opciós extraként digitális műszerfalat találhatunk, mely a mai trendekkel ellentétben teljesen elkülönül az infotainment rendszer 10″-os kijelzőjétől. Jól észlelhető frissítés még, hogy a Corsa megkapta a Stellantis jellegzetes minimalista, egy ujjal pöckölhető váltófül-kialakítását is.
A legfontosabb változások a hajtásláncok tekintetében történtek, alaposan kibővült ugyanis ezen a fronton az autó. Eleve a teljesen elektromos kivitel már kétféle teljesítményszinten rendelhető, azaz az eddig ismert 136 lóerős rendszer mellé megérkezett a 156 lovas változat is, melyhez már 54 kWh teljesítményű akkumulátorokat párosítottak a gyáriak, melyek gyorstöltővel 30 perc alatt tölthetők 20-ról 80 százalékra.. Ezzel WLTP szabvány szerint megadva 406 kilométeres hatótávot kapunk.
Teljesen új az 1,2 literes turbós erőforráson alapuló mild hibrid hajtás is, mely egyből elérhetővé vált 100 és 136 lóerős kivitelben is, mindkét esetben egy új, hatsebességes duplakuplungos automata váltóval kiegészítve. Természetesen továbbra is ott van a kínálatban a villanyosítás nélküli 1,2 literes háromhengeres benzines lehetőség is.
Technikai szinten is tetten érhető a fejlődés, a Corsa például most már képes a felhőalapú navigációs-rendszer frissítésre is, illetve sokat javult a beszédfelismerő szoftver is. Mindezek mellett nagyobb felbontású lett a tolatókamera, illetve számos vezetést segítő alternatíva is megjelent a kisautó kínálatában.