Az autóipar új, villanyos fejezetére átdolgozott márkaarculattal készülnek a gyártók. Ez természetesen új dizájnelemeket is jelent. Érdekes, hogy a legtöbb gyártó az egyszerűsítés irányába mozdult el, akárcsak most a Volvo.
Az elmúlt két évben sok autógyártó mutatta be az új márka arculatát, mellyel főként a villanyos korszakra készülnek fel. Ezek többsége természetesen embléma-változtatással is járt. Azt gondolhatnánk, hogy a márkák a látványos és komplikált megoldásokra mentek rá, de a helyzet közel sem így fest.
Itt van például mindjárt a Volvo esete, aki a jövőben az eddigi, 2000 óta használt 3D hatású logó helyett egy jóval egyszerűbb, egyszínű 2D-s mintát alkalmaz majd. A kör alakú perem keskenyebb lett, a belső „szalag” mintázat teljesen eltűnt, a nyíl pedig mostantól elkülönül a karimától.
A Jalopnik értesülései szerint a gyártó az új emblémát jövőre kezdi el használni, de először csak marketing jelleggel. Az autókon 2023 folyamán jelenhet majd meg.