Eddig is állítottak elő mild hibrideket Esztergomban, ám az új 48 voltos hibrid rendszerek megjelenésével már csak ilyen autók gördülnek le a szalagról 2020-ban.
Tavaly év elejétől készülnek mild hibrid rendszerek is Magyarországon, ám a Suzuki hazai képviselete most teljesen új szintre helyezte a folyamatot: 2020-tól már csak ilyen 48 voltos rendszerrel készülő „könnyű” hibridek gurulnak le az esztergomi szalagról.
Ezzel a Suzuki lett az első, aki csak és kizárólag villanyosított modelleket gyárt az EU-s piacra, még ha nem is teljes értékű konnektoros vagy hagyományos hibridekről van szó. A Vitára és az SX4 S-Cross január végétől válik elérhetővé az unió összes országában.
Az új, 48 Voltos ISG technológiával felszerelt Suzuki hibrid modellek a tapasztalatok szerint 15-20 százalékkal csökkentik a fogyasztást és a szén-dioxid-kibocsátás mértékét hagyományos megfelelőjükkel szemben, ugyanakkor könnyebbek és kisebbek, mint más teljes hibrid, illetve plug-in hibrid rendszerek