
Ha 68-as Mustang, akkor általában nem a terepezés ugrik be elsőre az embereknek. Most viszont egy olyan példány bukkant fel az interneten, melyet erre a témára építettek át.
Ha 68-as Mustang, akkor általában nem a terepezés ugrik be elsőre az embereknek. Most viszont egy olyan példány bukkant fel az interneten, melyet erre a témára építettek át.
A Stellantis nemrégiben hivatalosan is megerősítette, hogy 2025 második felétől Európában is elérhetővé válik az új generációs Dodge Charger, amely az eddigi hagyományos V8-as motoros változata helyett új, modernebb motorválasztékokkal és villanyhajtású verzióval érkezik.
A Mini néhány évvel ezelőtt bemutatta a Cooper SE Convertible koncepciót, de úgy tűnik, hogy a rajongók, akik a sorozatgyártású változatra számítottak, csalódni fognak. Bár az elektromos kabrió 2027-re volt tervezve, a projektet állítólag csendben törölték.
Bár korábban a Stellantis úgy tervezte, hogy pár éven belül tisztán elektromos márkaként megy tovább az éppen hamvaiból feléledő Lancia, most kiderült, hogy megmaradnak a hibridek is a palettán. Az új Gamma is kétféle hajtáslánccal lesz elérhető.
Csupán 19 darabot gyártott le a Touring Superleggera abból a Bentley Shooting Brake kivitelből, melyből nemsokára egy darabot eladásra kínálnak majd egy aukción. Az értékét 300 és 400 ezer euró közé teszik a szakértők.
A Bentley Mulliner részlege lehetővé teszi, hogy a vásárlók a saját ízlésük szerint alakítsák ki a megrendelt autójuk dizájnját. A mesterek olyan extrém igényeket is teljesítenek, mint például a most bemutatott, csak UV-fényben látható mintázatú Bentayga.
A Suzuki az e-Vitara bemutatásával lépett be a tisztán elektromos autózás világába, nemsokára pedig a Toyota kínálatában is megtalálható lesz a szóban forgó autó Urban Cruiser néven.
A Renault egy legendás autónak állít utómodellt. Az új R5 Turbo igyekszik az előd szellemiségét feleleveníteni, de természetesen már elektromos hajtással. Szó sincs gyerekjátékról, az 500 lóerő kizárólag a hátsó tengelyen fejti ki majd a hatását.
Egyedi dizájnnal és teljesen elektromos hajtással mutatkozott be a DS N°8, a márka legújabb zászlóshajója.
A Ford történetének eddigi legdurvább Mustang kivitele a GTD, mely lényegében egy utcai versenyautó. Most kiderült, hogy azonban nem csak az utcán bírja a tempót, hanem a versenypályán sincs semmi oka a szégyenkezésre.