
Globálisan alakítja át a Mazda a kínálatát még idén. Négy modell búcsúzik a palettáról, viszont lesznek új érkezők is.
Globálisan alakítja át a Mazda a kínálatát még idén. Négy modell búcsúzik a palettáról, viszont lesznek új érkezők is.
A franciák egy újabb legendás modellt élesztettek fel. Alig egy évvel a koncepció bemutatása után ugyanis megérkezett az új Renault 5 Turbo, mely már első ránézésre egy éles fegyver képét festi fel. A Turbo felirat most viszont már nem úgy értelmezendő, mint régen, az újdonság ugyanis egy limitált példányszámban készülő elektromos járgány.
A Xiaomi az európai fejlesztőrészlegébe toboroz szakembereket. Már több egykori BMW mérnök is a kínai gyártó fejlesztőjeként dolgozik.
Nagyszabású visszahívást jelentett be a Tesla a Cybertruck modelljére. Gyakorlatilag az összes eladott példányt visszarendelik a szervizekbe egy probléma miatt, amit szoftveresen nem lehet megoldani. Leszakadó panelek okoznak bonyodalmakat mostanság.
A Bugatti ügyfelei már elkezdték konfigurálni Tourbillon modelljeiket, így a gyártó most bemutatott egy vadonatúj csomagot hozzá Équipe Pur Sang néven. A francia kifejezés „telivér csapatot” jelent, és a csomag a Bugatti teljesítményének és motorsportörökségének vizuális kifejeződése.
A Bentley tavaly búcsúzott az ikonikus W12-es motorjától, a helyét pedig egy konnektoros hibrid hajtáslánc vette át. Most a Bentley vezetősége árulta el, hogy a közeljövőben ezt a technológiát viszik tovább, míg elérnek a teljes villanyosításig.
Az MG4 koránt sem számít öreg modellnek, hiszen csak két éve van a piacon. A gyártó viszont úgy gondolta, hogy a mai technológiailag felgyorsult világban nem elég egy enyhe ráncfelvarrás, inkább alapvetően újragondolták az egész koncepciót.
A Mazda csökkentette az elektromos járművekbe tervezett befektetését, miközben bejelentette az új belső égésű SkyActiv-Z motort, amely várhatóan 2027 végén debütál hibrid konfigurációban, az új generációs CX-5 modellben.
A Mercedes bemutatta a harmadik generációs CLA-t, amely elektromos és hibrid hajtásláncokkal érhető el. Ugyanakkor rossz hír érkezett az A osztály rajongóinak: Markus Schäfer, a márka technológiai igazgatója megerősítette, hogy nem lesz új generációja az elegáns kompakt modellnek.
Az Audi bejelentette, hogy 2029-ig 7500 munkahelyet szüntet meg Németországban, miközben csökkenti a bürokráciát és mérsékli a személyi költségeket. A döntés hátterében a nehezedő gazdasági környezet, politikai bizonytalanságok és a vártnál lassabb elektromos autó-átállás áll.