
A BMW a Skytop tanulmányt az idei Concorso d’Eleganza Villa d’Este keretein belül mutatta be. Akkor még kérdéses volt, hogy készül-e belőle sorozatgyártású változat, most viszont már biztos, hogy igen. 50 darabot gyártanak le belőle.
A BMW a Skytop tanulmányt az idei Concorso d’Eleganza Villa d’Este keretein belül mutatta be. Akkor még kérdéses volt, hogy készül-e belőle sorozatgyártású változat, most viszont már biztos, hogy igen. 50 darabot gyártanak le belőle.
Mark Zuckerberg beruházott egy új Porschéra és ez alkalomból a feleségét is meglepte egy egyedi különlegességgel. Egy Cayenne-ből csinált kisbuszt számára a West Coast Customs.
A Porsche majdnem 30 ezer elektromos Taycan modellre írt ki visszahívást, miután kiderült, hogy néhány akkumulátor könnyen zárlatos lehet és kigyulladhat. A szervizelést azonban csak jövő év elején tudják megcsinálni, addig arra kérik az érintett tulajdonosokat, hogy maximum 80 százalékig töltsék fel az autókat.
A Lexus LFA már önmagában egy kimondottan ritka és értékes autó, de vannak olyan példányok, melyekből tényleg egy vagy maximum két darab létezik. Most egy ilyen példány bukkant fel a neten és keresi új gazdáját.
A Mercedes már elkezdte az első VAN.EA platformos elektromos kisáruszállítók tesztelését, melyek várhatóan akár 500 kilométeres hatótávval és 3-as szintű önvezetéssel is rendelkezhetnek majd.
Bár a Toyota GR86 jelenlegi generációja alig három éve van még csak a piacon, a gyártó már gőzerővel dolgozik az utódmodellen. El is kezdtek szivárogni az első információk, például a meghajtásról.
A McLaren az 1-es megjelölést mindig is a paletta csúcsát jelenti szupersportkocsiknak tartogatta. Ehhez hűen a most bemutatott W1 is minden tekintetben a maximumot képviseli, azaz sosem gyártott még ilyen erős és gyors utcai járgányt a gyártó.
A Rolls-Royce vezérigazgatója beszélt arról, hogy miért nem használnak hibrid hajtásokat az autóikban. A kényelem és a kifinomultság hiányára hivatkozik, ami viszont a teljesen elektromos autóknál már könnyen megvalósulhat.
A kínai Xpeng komoly globális terjeszkedésbe kezdett az elmúlt egy évben, azonban a büntetővám nagyon nem jönne jól ezekhez a tervekhez az európai piacon. Éppen ezért most keresik a lehetőségeket, hogy megvalósulhasson a helyi gyártás.
A Renault még a Párizsi Autószalon előtt leleplezte a legújabb koncepcióját. Az Embleme a francia gyártó jövőképét mutatja be, azaz nem minden az akkumulátoros-elektromos megoldásról szól.