
Csupán 19 darabot gyártott le a Touring Superleggera abból a Bentley Shooting Brake kivitelből, melyből nemsokára egy darabot eladásra kínálnak majd egy aukción. Az értékét 300 és 400 ezer euró közé teszik a szakértők.
Csupán 19 darabot gyártott le a Touring Superleggera abból a Bentley Shooting Brake kivitelből, melyből nemsokára egy darabot eladásra kínálnak majd egy aukción. Az értékét 300 és 400 ezer euró közé teszik a szakértők.
A Bentley Mulliner részlege lehetővé teszi, hogy a vásárlók a saját ízlésük szerint alakítsák ki a megrendelt autójuk dizájnját. A mesterek olyan extrém igényeket is teljesítenek, mint például a most bemutatott, csak UV-fényben látható mintázatú Bentayga.
A Suzuki az e-Vitara bemutatásával lépett be a tisztán elektromos autózás világába, nemsokára pedig a Toyota kínálatában is megtalálható lesz a szóban forgó autó Urban Cruiser néven.
A Renault egy legendás autónak állít utómodellt. Az új R5 Turbo igyekszik az előd szellemiségét feleleveníteni, de természetesen már elektromos hajtással. Szó sincs gyerekjátékról, az 500 lóerő kizárólag a hátsó tengelyen fejti ki majd a hatását.
Egyedi dizájnnal és teljesen elektromos hajtással mutatkozott be a DS N°8, a márka legújabb zászlóshajója.
A Ford történetének eddigi legdurvább Mustang kivitele a GTD, mely lényegében egy utcai versenyautó. Most kiderült, hogy azonban nem csak az utcán bírja a tempót, hanem a versenypályán sincs semmi oka a szégyenkezésre.
A McLaren arra kéri a 765LT kupé tulajdonosokat, hogy nagy sebesség mellett ne engedjék le az oldalsó ablakokat és kerüljék a versenypályás használatot, mert a hátsó polikarbonát szélvédő könnyen kiszakadhat a helyéről. Már dolgoznak a megoldáson.
A Volkswagen Magyarország egy háromrészes videósorozattal tiszteleg a Golf története előtt. Nem csak a legendás modell történetét dolgozzák így fel, hanem mélyebb társadalmi és kulturális összefüggésekre is rávilágítanak. A beszélgetések Vályi István és Steigervald Krisztián generációkutató között zajlanak.
Az Alpine már gőzerővel dolgozik az A110 sportkocsi következő generációján. Túl sok technikai részletet eddig nem ismertetett a gyártó, de Luca de Meo, a Renault vezérigazgatója most annyit elárult, hogy az újdonság könnyebb lesz, mint a belsőégésű motorral szerelt riválisok.
A Mercedes már évtizedek óta a Vatikán egyik legnagyobb támogatója, így általában a pápa is megkapja a legújabb fejlesztéseket, természetesen némi átalakítás után. Most például egy elektromos G osztállyal bővült a szent flotta.