
A cseh Praga még 2022-ben mutatta be a Nissan GT-R továbbfejlesztett motorját hasznosító Bohema szupersportkocsi prototípusát. Most hivatalosan is elrajtolt a modell, azaz megkezdődött a gyártás.
A cseh Praga még 2022-ben mutatta be a Nissan GT-R továbbfejlesztett motorját hasznosító Bohema szupersportkocsi prototípusát. Most hivatalosan is elrajtolt a modell, azaz megkezdődött a gyártás.
Ha Dubaj, akkor sokaknak a mérhetetlen gazdagság, a felhőkarcolók látványa és a szupersportkocsik hada ugrik be. Persze, ott sem minden arany, ami fénylik, de a helyi rendőrség azért ad a látványnak, most például egy 666 lóerős Lamborghini Urus járőrautóval.
A Volkswagen és a Bosch közös erővel dolgozik egy olyan rendszeren, mely lehetővé teszi, hogy az elektromos autó elmenjen feltölteni magát, majd ha végez, akkor le is parkoljon valahol a közelben.
A Honda a CES 2024 rendezvényen két érdekes koncepciót is bemutatott, melyek közül az egyik ráadásul egy 2026-ban érkező elektromos autó előfutára. Az elektromos modellekre szánt új logót is leleplezték a japánok.
A BMW a CES 2024 rendezvény keretein belül leplezi le a jövő modelljeiben megtalálható operációs rendszer képességeit, melyek több újdonságot is hoznak magukkal. Ilyen például a gaming, a TV nézés és a továbbfejlesztett kiterjesztett valóság lehetősége.
Egy svájci kereskedés a most futó Peugeot 208-as szériát alakította át úgy, hogy azzal a legendás 205 Rallye kivitelnek állítanak emléket. Nem egyszeri próbálkozásról van szó, bárki megvásárolhatja a különlegességet.
Egy Lamborghini Diablo SV Roadster már önmagában egy igencsak ritka és kívánatos tétel. A Barrett-Jackson árverésén azonban egy még különlegesebb példány bukkant most fel. Nem csak az egykori tulajdonosa, hanem az egyedi fényezése is növelheti az amúgy sem elhanyagolható értékét.
Az Audi még 2018-ban mutatta be a Competition csomaggal felszerelt R8 V10 Plus szériát, melyből összesen 10 darabot készítettek el. Igazi ritkaság, ám az egyik példány most felbukkant egy aukciós portálon.
A Manhart sosem fogta vissza magát, ha BMW modellek tuningolásáról volt szó, de az utolsó kizárólag benzines M5 esetében tényleg mindent beleadtak a srácok. A végeredmény egy közel 1000 lóerős fenevad lett.
Egy 1991-es, kitűnő állapotban megmaradt 8-as BMW már önmagában is nagy érték manapság. Na de mi van akkor, ha az első tulajdonos maga a kosárlabda királya volt? Ez bizony ebben az esetben is jelentős értéknövelő tényező.