
Az nem kérdés már, hogy az R8 és a TT a jövőben elektromos modellként szerepel majd az Audi palettáján. A gyáriak azonban még több változtatást akarnak, hiszen szerintük a változó vásárlói igényeket kell követni az autók fejlesztésével.
Az nem kérdés már, hogy az R8 és a TT a jövőben elektromos modellként szerepel majd az Audi palettáján. A gyáriak azonban még több változtatást akarnak, hiszen szerintük a változó vásárlói igényeket kell követni az autók fejlesztésével.
A Honda bemutatta az új belső dizájnra fontakozó irányzatát, melyet csak „egyszerűség és valami” néven emlegetnek a gyáriak. A lényeg a minél átláthatóbb és tágasabb környezet kialakítása.
Jön a Renault modelljeiben is a 180 km/órás sebesség korlátozás, illetve a franciák egy olyan rendszer bevezetését is tervezik, mely az időjárási és útviszonyokat is figyelembe veszi a megfelelő sebesség kiválasztásához.
Bár az Euro NCAP nem is olyan rég alaposan lepontozta a Dacia újdonságát, a Sandero Stepway egyre többször bizonyítja, hogy nagyon-nagyon távol áll az életveszélyes kategóriától.
A német Elektron Motors egy kis cég, de az álmaik meglehetősen nagyok. Most éppen egy 2300 lóerős elektromos szupersportkocsi fejlesztésébe vágtak bele!
A Shanghai Auto Show egyik legérdekesebb premierje a kínai ORA Bogár átirata volt. A Volkswagen érdeklődését is felkeltette a dolog, az ügyvédek már dolgoznak a megoldáson.
Az elektromos Fiat 500-as egy új üzemmóddal gazdagodott a szoftveres frissítésnek köszönhetően. Ez az 50 kilométeres hátralévő hatótáv esetén magától aktiválódó energiatakarékos üzem, mely segít elkerülni, hogy a legközelebbi töltő előtt álljon meg alattunk a kocsi.
A globális chiphiány miatt nem kínál többé digitális műszeregységet az éppen kifutó 308-as szériához a Peugeot, hogy a jobban teljesítő és újabb modelleknek jusson elég számítástechnikai alkatrész.
Nagyon úgy tűnik, hogy a Cadillac is maga mögött hagyja a méretes belsőégésű motorokat és elektromos márkává alakul pár éven belül. Meg is érkezett az új jövőt hirdető első ilyen modelljük is.
Sosem gyártott még ekkora méretű SUV-ot a Volkswagen, most is csak a kínai vásárlók kedvéért teszi meg. Itt a több mint 5 méter hosszú Talagon.