Személyauto

Az Audi R8 tavaly búcsúzott a palettáról egyelőre utódmodell nélkül. Aztán nem sokkal később kiderült, hogy a gyáriak mégis dolgoznak az utódon, mely az első információk szerint teljesen elektromos lett volna, most viszont már egy hibridről van szó, természetesen ismét Lamborghini kötődéssel.

Tovább

A Toyota és a GAC összefogásának eredménye az a bZ3X modell, melynek Kínában kimondottan kedvező áron indult el az értékesítése. Rá is haraptak a helyi vásárlók, alig egy óra alatt mintegy 10 ezer megrendelés érkezett a járgányra, ami miatt a gyártó értékesítési rendszere is összeomlott.

Tovább

Európa megfizethető elektromos autópiaca egyre mozgalmasabbá válik. A Stellantis Fiat és Citroën márkái már bemutatták saját elképzeléseiket, és most először láthatjuk a Volkswagen válaszát is. Az ID. Every1 hivatalosan még csak egy koncepció, de a legtöbb részlet, amit láthatunk, 2027-ben a sorozatgyártású változatban is megjelenik.

Tovább

A BYD Csoport tavaly világszerte lenyűgöző 4,27 millió elektromos és plug-in hibrid járművet adott el, ezzel az egyik legnagyobb autógyártóvá vált. A márka nemcsak hazai piacán, Kínában rendkívül népszerű, hanem egyre nagyobb teret nyer nemzetközileg is, különösen Európában. A cég nem ül a babérjain, hanem tovább bővítené gyártási kapacitását az öreg kontinensen.

Tovább

Az elmúlt években nem ritka, hogy bizonyos márkák úgy élesztenek fel régi legendás modelleket, hogy azokat közben teljesen más kategóriába helyezik át. Főleg a Ford jár élen ebben a tendenciában, elég csak a Puma vagy a Capri átalakulását figyelembe venni. A Volkswagen szerint ez hiba, így ők nem fogják ezt meglépni a jövőben sem.

Tovább