
A Ford hivatalosan is levédette a Mach 4 elnevezést, ami azt sejteti, hogy egyre közelebb állunk a már pletyka szinten régóta létező Mustang szedán első gyári megjelenítéséhez.
A Ford hivatalosan is levédette a Mach 4 elnevezést, ami azt sejteti, hogy egyre közelebb állunk a már pletyka szinten régóta létező Mustang szedán első gyári megjelenítéséhez.
Immár majdnem egy évtizede van a piacon, de még nem engedte el a Volvo az XC60 jelenlegi generációjának a kezét. Most egy újabb frissítést kapott az egyik legjobban fogyó SUV modelljük.
Volkswagen bemutatta az európai piacra szánt belépő szintű elektromos autójának első hivatalos előzetesét, melynek ára 20 000 euró körül alakul majd. A modell piaci bevezetését 2027-re tervezik, de a koncepció verziót jövő hónapban fogják bemutatni.
A Citroën több mint három évtizeddel az ikonikus, minimalista 2CV gyártásának leállítása után visszahozhatja a híres modellt egy neves magazin értesülései szerint.
Idő előtt, a kocsi saját műszerfaláról kiszivárgott képekkel bukott le a Volkswagen T-Roc következő generációja. Ami eddig kiderült, az az, hogy a dizájn nagyrészét a Tiguanról emelték át a gyáriak.
Az Alpina idén ünnepli fennállásának 60. évfordulóját, és ennek apropóján bemutatta legújabb modelljét, a B8 GT-t. A BMW 8-as Gran Coupé alapjaira épült, mindössze 99 darabos limitált szériában készülő autó az eddigi legerősebb Alpina-motorral érkezik, és teljesítményben még az M8-at is felülmúlja.
Európában is bemutatkozott a Mazda elektromos szedánja, mely eddig csak a kínai vásárlók számára volt elérhető. A Mazda 6e a Tesla Model 3 komoly ellenfele lehet az itteni piacon.
A Brüsszeli Autószalonon a Renault bemutatta az új Twingo E-Tech elektromos koncepció frissített változatát, amely a jövőre érkező sorozatgyártású modell előfutára. Az új elektromos városi autó ára várhatóan 20 000 euró alatt marad majd.
A Lamborghini hivatalosan is megerősítette, hogy az Urus S és Urus Performante modellek hamarosan kikerülnek a kínálatból, helyüket pedig az új plug-in hibrid Urus SE veszi át. Az információ a gyártó 2024-es értékesítési jelentésében jelent meg, ahol kiemelték az SE modell jelentőségét.
A Skoda bemutatta az Enyaq és Enyaq Coupe modellek frissített változatait, amelyek megújult dizájnt, javított aerodinamikát, fejlettebb technológiai megoldásokat és nagyobb hatótávot kínálnak. Az eredetileg 2020-ban debütált Enyaq, valamint a 2022-ben a palettára csatlakozó Coupe-SUV verzió a Skoda elektromos stratégiájának továbbra is kulcsfontosságú szereplői.