Személyauto

A BMW M hivatalosan is megerősítette, hogy dolgozik egy új csúcsmodell fejlesztésén, amely akár az 1970-es évek végének legendás M1-esét is újraértelmezheti. A hivatalos részletek egyelőre még nem ismertek, de ez már önmagában is elég volt ahhoz, hogy elindítsa a kreatív fantáziákat a dizájnerek körében.

Tovább

A Hyundai bemutatta az első Kínában készülő, kimondottan  a helyi piacra szánt elektromos modelljét. Az Elexio érdekessége, hogy míg a legtöbb gyártó gőzerővel igyekszik visszahozni a fizikai gombokat, ebben a kocsiban egyetlen gigantikus képernyőbe integráltak minden elképzelhető funkciót.

Tovább

Hiába a harmadik műszak és a megerősített gyártósorok, a Mercedes egyszerűen képtelen lépést tartani az új CLA iránti kereslettel. Az áprilisban megnyitott megrendelési lehetőség ellenére sok vásárló valószínűleg csak 2026-ban veheti át autóját, vagyis több mint féléves, akár közel egyéves várakozási idővel is számolni kell. Ez a helyzet jól mutatja, mennyire gyorsan nőtt meg az érdeklődés a márka új generációs kompakt szedánja iránt.

Tovább

Majdnem tíz évnyi jogi huzavona után végleg visszakerült Maranellóba a Testarossa név joga. A Ferrari számára ez nemcsak egy máig jól csengő márkanév megvédését jelenti, hanem egy jelentős precedensértékű győzelmet is, amely nagy múltú márkák tucatjainak nyithat új utat az európai jogban. A döntést az Európai Unió Törvényszéke (EUGC) hozta meg, miután felülvizsgálta a korábbi határozatokat.

Tovább

Megérkezett a Kia legsikeresebb modelljének legújabb ráncfelvarrása. A Sportage több mint 7 millió eladott példánnyal világszerte a márka egyik meghatározó típusának számító kompakt szabadidő-autó most még kifinomultabb formában, új dizájnnal, fejlett technológiákkal és villamosított hajtásláncokkal menetel tovább.

Tovább