
Bár a gazdasági helyzet közel sem rózsás mostanság, nagyon úgy tűnik, hogy a legdrágább luxusautókról nem igazán akarnak lemondani az emberek. A Bentley, a Bugatti és a Rolls-Royce is több autót adott el 2022-ben, mint eddig bármikor.
Bár a gazdasági helyzet közel sem rózsás mostanság, nagyon úgy tűnik, hogy a legdrágább luxusautókról nem igazán akarnak lemondani az emberek. A Bentley, a Bugatti és a Rolls-Royce is több autót adott el 2022-ben, mint eddig bármikor.
Az egyik legnagyobb ázsiai gyártó, a BYD almárkájaként mutatkozott be a YangWang, mely nem aprózta el a piacra lépést. Az első autójuk egy brutális villanyos terepjáró nem kevesebb mint 1115 lóerős teljesítménnyel.
A Honda és a Sony együttműködése nem mostanság kezdődött, viszont most értünk el oda, hogy ebből a kapcsolatból kezd körvonalazódni egy új márka. Ez az Afeela, melynek első modellje már 2026-ban megérkezhet a kereskedésekbe.
Mint ahogyan arról már korábban beszámoltunk, a BMW Dee néven fejleszti azt a rendszert, amely szerinte meghatározza a jövő autózását. Most egy komplett tanulmányt mutattak be, mely megmagyarázza azt is, hogy honnan is ered a Dee jelölés.
A Porsche elnöke szerint a 911 Dakar piacra dobása csak egy folyamat első lépése. Ha kedvező a fogadtatás, akkor a 911 modellcsaládban további terepjáró átiratok bukkanhatnak fel.
A Lada Niva egy igazi gyöngyszem az autózás világában, hiszen az 1977-es bemutatása óta ugyan azon értékeket képviseli, ráadásul gyakorlatilag változatlan formában. Na de, mi van akkor, ha valaki egy utcai versenygépet lát meg benne? Akkor születik meg az a szörnyeteg, mely most borsos áron keresi új gazdáját.
Megérkeztek a tavalyi újautó-értékesítésre vonatkozó adatok. Ahogyan azt sejteni lehetett, a piac gyengébben teljesített, viszont még mindig a Suzuki szalonokat keresték fel a legtöbben, bár tavalyhoz viszonyítva a japánok vesztették a legtöbb vásárlót is.
Csupán egyetlen motorral, egy 250 lóerős 2 literes turbós erőforrással lesz elérhető a kínai Hongqi legújabb dobása. A feltűnő dizájnnal megrajzolt szedán globálisan is elérhető lesz.
A Hyundai meglépte azt, amit a legtöbb gyártó csak tíz év múlva ígér, azaz mostantól csak elektromos autót értékesít. Persze, még nem globálisan, hanem kizárólag Norvégiában.
Ahogyan arról már korábban is hallani lehetett, a Lamborghini nyugdíjazza az Aventador szériát. Aggodalomra azonban semmi ok, 2023-ban jön az utódmodell, melyet már szemmel láthatóan gőzerővel tesztelnek a gyáriak.