
A Mitsubishi a Renault márkával kötött együttműködés részeként dobja piacra az új Colt generációt, mely nemes egyszerűséggel egy átlogózott jól felszerelt Renault Clio lesz.
A Mitsubishi a Renault márkával kötött együttműködés részeként dobja piacra az új Colt generációt, mely nemes egyszerűséggel egy átlogózott jól felszerelt Renault Clio lesz.
A Toyota Le Mans-ban egy teljesen új Prius átgondolással jelentkezik majd. Egy versenyautó koncepciót visznek Franciaországba a japánok, mely lényegében a GRMN Prius előfutárjaként fogható fel.
A Peugeot bemutatta azt az új műszerfal-elrendezést, mely a 3008-as legújabb generációjában debütál, de a későbbiekben minden francia modellnek a sajátja lesz. Gigantikus „lebegő” kijelző határozza meg az összképet, fizikai értelemben vett gombok alig maradnak.
A legtöbb gyártó ha elektromos SUV modellt dob piacra, akkor általában a legnagyobb kategóriákat célozza meg a legdinamikusabb hajtásokkal. A Volvo azonban pont ennek az ellenkezőjét lépte most meg. Itt az EX30, mely a belépő szint az SUV kínálatba, mégis gyorsabb, mint bármelyik másik svéd modell.
Egyelőre hivatalosan nem erősítették meg a németek, de nagyon úgy tűnik, hogy a BMW nemsokára belenyúl a régóta használt elnevezéseibe. A benzines modellektől vehetik el az „i” betűt, hogy az a későbbiekben csak az elektromos autókat jelölje.
A Subaru Impreza WRX STi már önmagában egy zseniális sportkocsi, melytől nem áll távol a rali világa sem. Na de mi történik, ha megbolondítjuk még a dolgot egy Ferrari V8-as erőforrással? Akkor áll össze igazán a kép.
Nem elég, hogy eddig Fernando Alonso tulajdonát képezte, de ráadásul ez a legelső legyártott Ferrari Enzo példány is. Most egy aukción keresnek új tulajdonost neki.
A Jaguar E-Type az autózás történelmének egyik legszebb, legritkább és egyben legdrágább darabja. Ezért is ritka, ha valaki terepjárót csinál belőle. Szerencsére most is egy replika kasztni került fel a Range Rover alvázra.
Bár a Pagani sosem zárkózott el a technológiai újdonságoktól, az elkövetkező 10 évben biztosan nem dobnak piacra teljesen elektromos szupersportkocsit. A márka vezetősége szerint egyelőre még nem tart ott az akkumulátor-technológia, hogy ez megvalósulhasson.
Bár a Stellantis 14 igencsak komoly márkát foglal magába, csak az Opelt viszik majd el szeptemberben az IAA München Mobility Show rendezvényre. Ezzel továbbra is kérdéses az autószalonok jövője, hiszen ha a gyártók nem mennek el, látogatók sem igazán lesznek.