
Ugyan a Volvo pontos részleteket még nem árult el a készülő elektromos zászlóshajójáról, annyit azonban már most lehet tudni, hogy a légellenállási tényező kérdését nem aprózták el a gyáriak.
Ugyan a Volvo pontos részleteket még nem árult el a készülő elektromos zászlóshajójáról, annyit azonban már most lehet tudni, hogy a légellenállási tényező kérdését nem aprózták el a gyáriak.
A Toyota több újdonsággal is készült az idei SEMA Show-ra. Köztük van például az a Toyota Supra továbbgondolás is, mely már kezd méltó lenni a legendás hírnévhez.
Jelenleg az teljesítményre kihegyezett Audik, azaz az RS modellek világába az RS3 a belépő szint, Szó sincs azonban arról, hogy a kocsi gyenge lenne, így az ABT tuningműhely mesterei sem nyúltak a motorhoz a mostani átiratnál. Máshoz viszont igen!
Manapság érthető módon nem túl egyszerű az orosz autógyártás helyzete sem, de azért a nemrégi megalakult, kimondottan luxusautókkal foglalkozó Aurus nem fogja vissza magát a történések hatására sem. Itt a Komendant, az orosz Cullinan.
A Maserati is belépett azon gyártók közé, akik már kínálnak tisztán elektromos autót a vásárlóiknak. A neves olasz márka ráadásul nem egy SUV modellel kezdte meg a sort, hanem a GranTurismo palettát bővítették ki.
Az Audi vezetősége egy interjúban árulta el, hogy az elektromos korszakban is jelen lesznek azokban a szegmensekben, amikben most is jelen vannak, azaz tényleg nem csak SUV elektromosokban gondolkodnak, hanem például kombikban is.
Meg nem nevezett források állítása szerint már el is készült az a prototípus, melyet a Xiami használ majd a későbbiekben a saját elektromos autója kifejlesztésében.
Öt év telt el az újgenerációs A110 gyártásba kerülése óta. Akkor majdnem év autója lett, noha ez egy 2+2 üléses kicsi sportcoupé. A modell sikerességén felbuzdulva úgy gondolta a Renault leányvállalata, hogy ideje egy nagyszabású vérfrissítésnek. Ezt hivatott szolgálni az Alpine A110 R.
Bár a trendekkel szembemenni sosem kifizetődő egy olyan, kimondottan piaci versenyzésre kihegyezett témában, mint az autóipar, nagyon úgy tűnik, hogy mindig marad egy-két makacs szereplő, aki ragaszkodik a régi értékekhez. Most a Bugatti vezetősége szögezte le, hogy nem lesz SUV a kínálatukban.
20 év telt el a Porsche Cayenne bemutatója óta, ez idő alatt szinte az összes autómárka, beleértve a sport, illetve a luxusautókat gyártó cégeket is, jelenített már meg SUV-ot. A Ferrari is hasonlóképpen tett, noha ők nem hivatkoznak az új modelljükre így.