
Nem Impreza, hanem csak simán WRX néven mutatkozik be nemsokára a Subaru új teljesítményorientált modellje. Egy hangulatos beharangozó videót már ki is adott a gyártó, bár sokkal okosabbak ettől még nem lettünk.
Nem Impreza, hanem csak simán WRX néven mutatkozik be nemsokára a Subaru új teljesítményorientált modellje. Egy hangulatos beharangozó videót már ki is adott a gyártó, bár sokkal okosabbak ettől még nem lettünk.
Az elmúlt évek autóipari viszontagságai miatt már ott tartunk, hogy lassan drágábbak a használt autók, mint az újak. Mint kiderült, a legfelsőbb réteg sem akar hosszú hónapokig várni az új járgányra, így alaposan felpörgött a használt luxusjárgányok piaca is.
Akárcsak a legtöbb gyártó, a GM sem tudhatja még maga mögött a félvezető-hiányból adódó nehézségeket. Spórolni kell a számítástechnikai chipekkel, ezért bizonyos modellek innentől nem kapnak fűthető hátsó üléseket.
A Dodge izomautó villanyosítási tervei mellett igazság szerint már meg sem kéne lepődnünk azon, hogy hasonló útra lép a GM is. A Camaro utódja egy villanyos modell lesz.
Bár manapság már nem igazán szokatlan a 20 colos felni sem, azért a drága és könnyű karbonszálas-kompozit megoldások nem annyira elterjedtek még ebben a méretosztályban. Most a Bentley Bentayga lesz az első sorozatgyártású autó, amihez gyárilag kínálnak ilyet is 22 colos méretben.
Az Alpina vezérigazgatója árulta el, hogy jelenleg az elektromos autózás összeegyeztethetetlen a vásárlóik igényeivel, ezért nem örülnek a BMW villanyosítási törekvéseinek.
Bár a Mercedes EQS már alapból tudja a hátsókerék-kormányzást, időnként fizetnie kell a tulajdonosoknak, ha kisebb fordulókört szeretnének.
A Volvo vezérigazgatója beszélt arról, hogy a gyártó új korszaka új névválasztási szokásokat is hoz majd. Szépen lassan kikopnak a most ismert betű és szám kombinációk és jönnek az igazi nevek.
Pályafutása alatt már másodszor kap ráncfelvarrást a Porsche Macan. A németek legkisebb SUV-ja erősebb lett, de ezzel együtt csökkent a választható alternatívák száma is.
Már nem kérdéses, hogy az autóipart nehéz helyzetbe hozó félvezető-hiány az idei év mellett majd a 2022-es évre is rányomja a bélyegét. A Stellantis után a Daimler is megerősítette ebben az elemzőket.