Inkább régebbi modellek villanyosításához ajánlja a gyártó, de lényegében bármihez jó a Zero Labs most bemutatott elektromos „gördeszka” elrendezésű alváza.
Évek óta fejleszti a Zero Labs azt a kimondottan elektromos átépítések számára kitalált platformot, melyet most be is mutattak a nagyközönség számának. Egy „gördeszka” elrendezésű alvázról van szó, azaz egy olyan rendszert kínál most a vásárlóknak az elektromos specialista, melyre lényegében bármilyen karosszéria réápíthető úgy, hogy az elektromos hajtás már nem igényel plusz teret magának.
Ez természetesen azt is jelenti, hogy a vásárlók készen kapják az egész hajtást, azaz választhatnak, hogy 85 vagy 110 kWh teljesítményű akkumulátor csomag kerüljön beépítésre. A platform mindezek mellett két elektromos motort is képes kiszolgálni, de alapesetben csak egy jár hozzá. Ez annyit tesz, hogy alapáron 300 lóerős elektromos gépeket lehet létrehozni általa, a második motor megrendelésével pedig már 600 lóerős teljesítményről beszélhetünk.
A gyáriak elsődlegesen régi terepjárók villanyosítására ajánlják az újdonságot, de mivel moduláris a platform, gyakorlatilag bármilyen karosszériát rá lehet helyezni, ezáltal a jövőben bármilyen új vagy klasszikus autó lehet már elektromos is egy kis ráfordítással.