Bár immár több mint egy éve annak, hogy a Volkswagen és az Inoity együttműködési megállapodást írt alá, Herbert Diess továbbra sem elégedett az elektromos töltőket üzemeltető cég szolgáltatásaival.
Az Ionity jelenleg az egyik legnagyobb elektromos töltőhálózatot üzemeltető cég globálisan, akik olyan partnerekkel dolgoznak együtt, mint a Daimler, a Ford, a BMW és a Volkswagen. Az utóbbi vezérigazgatója azonban szemlátomást nem elégedett a szolgáltatásokkal, most például személyes tapasztalataira építve adott hangot csalódottságának.
Herbert Diess most éppen családjával töltötte a szabadságát a céges ID.3-al Ausztriában, így elkerülhetetlen volt, hogy idővel töltési lehetőség után nézzenek. El is mentek az olasz határ mellé egy Ionity állomásra, ám ott a négy oszlopból csak három működött, azok pedig éppen használatban voltak. Ezek után Diess az olasz oldalon próbált szerencsét, ahol ismét nehézségekbe ütközött a Volkswagen vezér.
„Nincs mellékhelyiség, nincs kávé, az oszlopok nem működnek, szomorú a helyzet. Ez minden, csak nem prémium szolgáltatás Ionity!”- hangzik Diess LinkedIn bejegyzésében. Nem ez az első eset, hogy a Volkswagen vezetősége bírálja az Inotiy tevékenységét. Tavaly Silke Bagschick, a Volkswagen konszern marketing vezetője hangsúlyozta ki, hogy érthetetlenül magasak az Ionity árai, ami miatt elgondolkodtak azon, hogy saját töltőhálózat fejlesztésébe kezdjenek bele.