Előző héten látott napvilágot az a sztori, hogy Amerikában a Tesla néhány ügyfelének számlájára kétszer terhelte rá az újonnan vásárolt autók vételárát. Most reagált a gyártó és el is kezdődött a pénzek visszafizetése is.
Előző héten kapott szárnyra az a hír Amerikában, miszerint majd egy tucatnyi új vásárló járt pórul, amikor kifizették a megrendelt autójukat. Egészen pontosan arról van szó, hogy a gyártó valamiért kétszer vonta le a szóban forgó vételárat, ami sok tízezer dolláros extra kiadást jelentett a szerencsétlenül járt feleknek.
A CNBC beszámolója után egyre nagyobb figyelmet kapott az eset, így nem csoda, hogy a fejleményeket is elkezdte követni a média. Most pedig az is kiderült, hogy egy héttel az eset után már meg is kezdte az amerikai gyártó az indokolatlanul beszedett összegek és az ezzel járó költségek visszautalását és némi kártérítést is ad a kellemetlenségek enyhítésére.
Egészen pontosan arról van szó, hogy az érintett vásárlók ingyen kapnak egy 200 dolláros kupont, amit a Tesla online boltjában költhetnek el. Természetesen ez több mint a semmi, de nem minden károsult elégedett a fejleményekkel. Nagyon sokan azt nehezményezik, hogy a Tesla képviseletének egy hétbe telt, mire felvették velük emailben a kapcsolatot, míg a pénzt levonni nem volt több öt percnél. „Bármilyen megoldás elfogadható lett volna, ha gyorsan történik. De megtanultam, hogy a Teslát a részvények érdeklik, nem pedig az ügyfelek”- fakadt ki a CNBC-nek az egyik érintett.