
A Porsche bizonyos modelljeiben szoftveres probléma miatt nincs hangos visszajelzés a biztonsági öv bekötésének elmulasztásakor. Visszahívást jelentett be a gyártó.
A Porsche bizonyos modelljeiben szoftveres probléma miatt nincs hangos visszajelzés a biztonsági öv bekötésének elmulasztásakor. Visszahívást jelentett be a gyártó.
Egyre nagyobb divatja van a klasszikus Porsche 911 átépítéseknek. Sokan elektromos irányba mennek el a projektekkel. A Theon Design maradt a benzines erőforrásnál, de alaposan feltornászták a teljesítményt, a karosszéria pedig karbonszálas műanyagból épült fel.
Sokféle alappal találkozhattunk már hosszított limuzin formájában, de Bugatti Veyron átirattal talán még nem. Most egy félig befejezett példány keresi gazdáját. Nem olcsó a buli, de az alapok tényleg adottak a befejezéshez.
Érdekes eset történt meg egy hete Amerikában. Egy vadi új Tesla Model Y kormánya menet közben hullott a sofőr ölébe. A tulajdonos természetesen felkereste az amerikai gyártót, most pedig úgy néz ki pont kerül az ügy végére, némi nem várt fordulattal.
A Mercedes modelljei eléggé sikeresek Amerikában, így elég sok fut belőlük az utakon. S osztályból is adtak el idén bőven, viszont úgy tűnik, egyetlen példánynál hibáztak a gyáriak. Most ezt az autót rendelik vissza a szervizbe.
Egy igazi autós legenda keresi most új gazdáját, azaz kalapács alá kerül minden idők legismertebb Batmobile-ja, melyet ténylegesen használtak az 1989-es és az 1992-es Batman filmekben.
A Lamborghini a Countach felélesztésével kimondottan nagyot alkotott, a tehetős vásárlók imádják a modern-retro járgányt. Ám mint minden, ez sem sikerült tökéletesre, ugyanis a modell megkapta az első visszahívási akcióját a motortérfedél széthullása miatt.
Nem új dolog, hogy valaki úgy építi át az autóját, hogy az újabbnak, vagy éppen más márkájúnak látszódjon. Tucat alappal ez még valamilyen szinten elfogadható is. Na de mi van akkor, ha valaki egy Nissan Skyline-ból csinál felemás Chevrolet Camarót? Megtörtént sztori, érthetetlen, mégis érthető okokkal.
Újabb rekordot állított fel az együléses versenyautók kategóriájába Schumacher 2003-as F1-es versenyautója, miután valaki hajlandó volt 14,6 millió dollárt kifizetni érte az RM Sotheby’s aukcióján.
Egy 1990-es Fiat Tipo nem tartozik a különleges klasszikusok közé. Persze egy-egy jobb állapotú példánynak most már kezd feljebb kúszni az ára, de azért még nem beszélhetünk igazán ritkaságokról. Kivéve, ha az adott darab személyesen Nigel Mansell tulajdonát képezte.