
A Mercedes modelljei eléggé sikeresek Amerikában, így elég sok fut belőlük az utakon. S osztályból is adtak el idén bőven, viszont úgy tűnik, egyetlen példánynál hibáztak a gyáriak. Most ezt az autót rendelik vissza a szervizbe.
A Mercedes modelljei eléggé sikeresek Amerikában, így elég sok fut belőlük az utakon. S osztályból is adtak el idén bőven, viszont úgy tűnik, egyetlen példánynál hibáztak a gyáriak. Most ezt az autót rendelik vissza a szervizbe.
Egy igazi autós legenda keresi most új gazdáját, azaz kalapács alá kerül minden idők legismertebb Batmobile-ja, melyet ténylegesen használtak az 1989-es és az 1992-es Batman filmekben.
A Lamborghini a Countach felélesztésével kimondottan nagyot alkotott, a tehetős vásárlók imádják a modern-retro járgányt. Ám mint minden, ez sem sikerült tökéletesre, ugyanis a modell megkapta az első visszahívási akcióját a motortérfedél széthullása miatt.
Nem új dolog, hogy valaki úgy építi át az autóját, hogy az újabbnak, vagy éppen más márkájúnak látszódjon. Tucat alappal ez még valamilyen szinten elfogadható is. Na de mi van akkor, ha valaki egy Nissan Skyline-ból csinál felemás Chevrolet Camarót? Megtörtént sztori, érthetetlen, mégis érthető okokkal.
Újabb rekordot állított fel az együléses versenyautók kategóriájába Schumacher 2003-as F1-es versenyautója, miután valaki hajlandó volt 14,6 millió dollárt kifizetni érte az RM Sotheby’s aukcióján.
Egy 1990-es Fiat Tipo nem tartozik a különleges klasszikusok közé. Persze egy-egy jobb állapotú példánynak most már kezd feljebb kúszni az ára, de azért még nem beszélhetünk igazán ritkaságokról. Kivéve, ha az adott darab személyesen Nigel Mansell tulajdonát képezte.
A Fiat a legendás 127-es modell utódjaként mutatta be az Uno szériát. A jellegzetes kocka karosszériával megalkotott kisautót sikerült is sikerre vinni, bár ehhez nem kis munka kellett.
A 80-as években az angol autóiparnak úgy kellett már egy újabb sikeres kisautó, mint egy darab kenyér. Az Austin magára is vállalta a feladatot, így megszületett a Metro, melynek ugyan voltak érdekes részletei, sosem lett olyan híres, mint a legendás előd, a Mini.
A Honda és a kisautók gyártása sosem állt távol egymástól. Anno a Civic sem volt éppen óriási, de aztán megérkezett a City, mely Európában Jazz néven vált ismertté. És azóta is meghatározó része a japánok kínálatának, immár generációk óta.
A Fiat palettáján ma is megtalálható ugyan a Panda, de hírneve és sikere össze sem hasonlítható az első generációval. Ez volt az az autó, ami pont akkor született meg, amikor teljesen úszerű dologra vágytak a vásárlók.