
Az Alfa Romeo vezetősége erősítette meg, hogy 2025-ben érkezik meg a Giulia legújabb generációja már tisztán elektromos hajtásláncokkal. A Quadrifolio verzió akár 1000 lóerős is lehet.
Az Alfa Romeo vezetősége erősítette meg, hogy 2025-ben érkezik meg a Giulia legújabb generációja már tisztán elektromos hajtásláncokkal. A Quadrifolio verzió akár 1000 lóerős is lehet.
Bár a hivatalos menetteljesítmény adatok alapján sejteni lehetett, hogy a Pininfarina Battista képes lehet megdönteni negyedmérföldön a Rimac Nevera 2021-es rekordját, ám a hivatalos mérésre egészen idáig kellett várni.
A Mitsubishi egy évvel ezelőtt jelentkezett egy különös elképzeléssel, egészen pontosan a Ralliart Outlander tanulmánnyal. Most kiderült, hogy nem csak egy egyszeri stílusbemutatóról volt szó, hanem jövőre tényleg megjelenik a palettán a teljesítményre kihegyezett Outlander.
A Ferrari alig pár napja mutatta be az SF-23 versenyautóját, mellyel idén képviselteti magát a száguldó cirkusz világában. Most éppen az újdonság promóciós forgatása zajlik, melynek kapcsán egy másik autó is reflektorfénybe került.
A Toyota már két éve jelentette be egy tanulmány kapcsán, hogy ultrakönnyű középmotoros sportkocsit szeretne elhelyezni a palettában. Most újabb részletek szivárogtak ki, amik szerint a hajtásláncot Suzuki és a Daihatsu hozza össze, míg minden más a Toyota sajátja lesz.
Bizonyos tekintetben a nemrég piacra került Citroen C5X a legendás CX modell szellemi örököse. És ha már így van, miért is ne lehetne annak a stílusjegyeivel felruházni az autót? Kínában megcsinálták.
Egy felülvizsgálat alkalmával szembesült azzal a problémával a Ford, hogy a 10 sebességes automata váltóból csavarok eshetnek ki, ami balesetveszélyes szituációkat eredményezhet. A hiba kijavításáig szüneteltetik a Bronco, Mustang és F-150 értékesítéseket, hogy ne torlódjanak tovább a várólisták.
Bár már korábban is hallani lehetett a Rolls-Royce elektromos terveiről, azt eddig nem lehetett tudni, hogy milyen gyorsan lépi meg az átállást a gyártó. Most Torsten Müller-Ötvös tisztázta, hogy elég gyorsan, ugyanis a jövőben érkező újdonságok már csak villanyos hajtással kerülnek a szalonokba.
A Brabus kimondottan új szereplőnek számít a kétkerekű tunerek világában, de azért nem aprózzák el a dolgokat. Most a KTM 1290 Super Duke R EVO kapott általuk egy kimondottan látványos átalakítást.
A Lamborghini a jövőben is kínál majd V12-es modelleket, de már csak és kizárólag hibrid kivitelben. Az utolsó két villanyosítás nélküli Lamborghini egy-egy teljesen egyedi modell lett.