
Ha Bugatti egy újdonsággal jelentkezik, akkor mindenképpen arra számíthatunk, hogy valamilyen rekord dől meg éppen. Így van ez a W16 Mistral esetében is, mely minden idők leggyorsabb nyitott tetős járgánya.
Ha Bugatti egy újdonsággal jelentkezik, akkor mindenképpen arra számíthatunk, hogy valamilyen rekord dől meg éppen. Így van ez a W16 Mistral esetében is, mely minden idők leggyorsabb nyitott tetős járgánya.
A teljes önvezetés kérdése egyelőre még az autózás világában is vitatott, ám egyes országok már tömegközlekedés szinten tervezik a dolgokat. Izrael már a közeljövőben ezzel oldaná meg az országos sofőrhiányt.
A Mclaren új rekordidőt állított fel Brazíliában az Interlagos versenypályán. Stílusosan most már a Senna modell birtokolja a legjobb utcai sportkocsi köridőt.
A Renault márkától egyre inkább függetlenedő Alpine mondhatni, hogy állást foglalt a belsőégésű motorok és az elektromos hajtás kérdésében. Már öt darab tervezett villanyos modellnél tartanak 2030 előtt.
Egy teljesen új modellen dolgozik az Alfa Romeo. A márka vezérigazgatója egyelőre csak annyit árult el, hogy ikonikus, szexi és a márka múltjához méltó autó lesz.
A Rolls-Royce a Cullinan piacra dobásával már bebizonyította, hogy nem csak a luxus szedánokban, kupékban és kabriókban látja a lehetőséget. Most egy tehetséges fiatal formatervező mutatja meg, hogy milyen lenne, ha egy pickup modell is felbukkanna a kínálatban.
Stephan Winkelmann, a Lamborghini vezérigazgatója egy interjúban beszélt az őrjöngő bika jövőjéről és az elektromos átállás fontos lépéseiről. Két újdonságról is szó esett, azaz jövőre érkezik egy hibrid sportkocsi, majd 2028-ban megkapják a rajongók az első teljesen elektromos szupersportkocsit is.
Egy új felmérés szerint a Tesla jelenleg a legnépszerűbb elektromos sportkocsi, legalábbis az online keresések és megjelenések tekintetében. A második helyre a Rimac Nevera áll, míg a harmadik helyet a Lotus újdonsága szerezte meg.
Ha azt mondjuk BMW, akkor sokaknak azonnal a bajor gyártó mostani jellegzetes formai irányzata ugrik be. Egyesek szerint nem éppen a legjobb irányba mozdult el ezzel a márka, ám annak vezetői szerint semmi sem véletlen.
Eddig is hosszú várólistákkal számolhattak az új autót vásárló ügyfelek az alkatrészhiány és a gyári leállások miatt, most azonban még rátesz a lapátra, hogy Európa egyik legnagyobb kikötőjében munkaerőhiány miatt gyűlnek csak a szállításra váró járgányok és alkatrészek.