
A Renault tavaly ugyan beszüntette az elektromos kétüléses Twizy gyártását, nem kellett sokáig várni az utódra. A franciák városi mobilitásért felelős részlege alkotta meg a Duo modellt, mely most már kisáruszállítóként is kapható lesz.
A Renault tavaly ugyan beszüntette az elektromos kétüléses Twizy gyártását, nem kellett sokáig várni az utódra. A franciák városi mobilitásért felelős részlege alkotta meg a Duo modellt, mely most már kisáruszállítóként is kapható lesz.
A Citroen C4 jelenlegi generációja már négy éve van a piacon, ezért elkerülhetetlen volt, hogy a franciák egy kis ráncfelvarrást eszközöljenek rajta. Leginkább a dizájn változott meg, azaz a legújabb márkaarculathoz illően szögletesebb formákkal dobták fel az autó megjelenését.
A BMW a Skytop tanulmányt az idei Concorso d’Eleganza Villa d’Este keretein belül mutatta be. Akkor még kérdéses volt, hogy készül-e belőle sorozatgyártású változat, most viszont már biztos, hogy igen. 50 darabot gyártanak le belőle.
Mark Zuckerberg beruházott egy új Porschéra és ez alkalomból a feleségét is meglepte egy egyedi különlegességgel. Egy Cayenne-ből csinált kisbuszt számára a West Coast Customs.
A Porsche majdnem 30 ezer elektromos Taycan modellre írt ki visszahívást, miután kiderült, hogy néhány akkumulátor könnyen zárlatos lehet és kigyulladhat. A szervizelést azonban csak jövő év elején tudják megcsinálni, addig arra kérik az érintett tulajdonosokat, hogy maximum 80 százalékig töltsék fel az autókat.
A McLaren az 1-es megjelölést mindig is a paletta csúcsát jelenti szupersportkocsiknak tartogatta. Ehhez hűen a most bemutatott W1 is minden tekintetben a maximumot képviseli, azaz sosem gyártott még ilyen erős és gyors utcai járgányt a gyártó.
A kínai Xpeng komoly globális terjeszkedésbe kezdett az elmúlt egy évben, azonban a büntetővám nagyon nem jönne jól ezekhez a tervekhez az európai piacon. Éppen ezért most keresik a lehetőségeket, hogy megvalósulhasson a helyi gyártás.
A Renault még a Párizsi Autószalon előtt leleplezte a legújabb koncepcióját. Az Embleme a francia gyártó jövőképét mutatja be, azaz nem minden az akkumulátoros-elektromos megoldásról szól.
A Mercedes két évvel ezelőtt állította be a leggyorsabb sorozatgyártású autó rekordját a Nordschleifén. Azóta sem akadt kihívóra az AMG ONE, most viszont sikerült a saját rekordját megdöntenie a hibrid szupersportkocsinak.
A Renault az 5-ös után egy másik ikonikus modelljét, a 4-est is átülteti a modern autózás világába. Az újdonságról meg is érkeztek az első kedvcsináló képek, melyek néhány fontos részletet mutatnak meg.