
A Renault tavaly ugyan beszüntette az elektromos kétüléses Twizy gyártását, nem kellett sokáig várni az utódra. A franciák városi mobilitásért felelős részlege alkotta meg a Duo modellt, mely most már kisáruszállítóként is kapható lesz.
A Renault tavaly ugyan beszüntette az elektromos kétüléses Twizy gyártását, nem kellett sokáig várni az utódra. A franciák városi mobilitásért felelős részlege alkotta meg a Duo modellt, mely most már kisáruszállítóként is kapható lesz.
A Citroen C4 jelenlegi generációja már négy éve van a piacon, ezért elkerülhetetlen volt, hogy a franciák egy kis ráncfelvarrást eszközöljenek rajta. Leginkább a dizájn változott meg, azaz a legújabb márkaarculathoz illően szögletesebb formákkal dobták fel az autó megjelenését.
A Porsche majdnem 30 ezer elektromos Taycan modellre írt ki visszahívást, miután kiderült, hogy néhány akkumulátor könnyen zárlatos lehet és kigyulladhat. A szervizelést azonban csak jövő év elején tudják megcsinálni, addig arra kérik az érintett tulajdonosokat, hogy maximum 80 százalékig töltsék fel az autókat.
A Rolls-Royce vezérigazgatója beszélt arról, hogy miért nem használnak hibrid hajtásokat az autóikban. A kényelem és a kifinomultság hiányára hivatkozik, ami viszont a teljesen elektromos autóknál már könnyen megvalósulhat.
A kínai Xpeng komoly globális terjeszkedésbe kezdett az elmúlt egy évben, azonban a büntetővám nagyon nem jönne jól ezekhez a tervekhez az európai piacon. Éppen ezért most keresik a lehetőségeket, hogy megvalósulhasson a helyi gyártás.
A Renault az 5-ös után egy másik ikonikus modelljét, a 4-est is átülteti a modern autózás világába. Az újdonságról meg is érkeztek az első kedvcsináló képek, melyek néhány fontos részletet mutatnak meg.
A kínai Leapmotor nemsokára megjelenik az európai piacon is, ráadásul egyből két elektromos modellt is kínálnak majd a vásárlóknak a Stellantis segítségével. A kis T03 a Dacia Spring ellenfele lesz, míg a C10 a Tesla Model Y olcsóbb alternatívája lehet.
Több mint 12 ezer EV9 modellt rendel vissza a Kia egy szoftveres frissítésre miután kiderült, hogy távirányított parkolás közben nem mindig fékezi meg a rendszer az autót akkor, amikor kéne. Eddig csak anyagi károkról tud a gyártó, személyi sérülésről szerencsére nem.
Jim Farley, a Ford vezérigazgatója és John Lawler pénzügyi igazgató még tavaly jártak Kínában, hogy kipróbálják az egyik partnerük elektromos modelljeit. Mit tapasztaltak? A Wall Street Journal szerint nemes egyszerűséggel sokkot kaptak.
A Volkswagen immár harmadszor ír ki visszahívást az elektromos ID.4-es modellre, mert annak ajtajai maguktól kinyílhatnak. A problémát a kilincsek beázása okozza.