Egyedi dizájnnal és teljesen elektromos hajtással mutatkozott be a DS N°8, a márka legújabb zászlóshajója.
Egyedi dizájnnal és teljesen elektromos hajtással mutatkozott be a DS N°8, a márka legújabb zászlóshajója.
Az Alpine már gőzerővel dolgozik az A110 sportkocsi következő generációján. Túl sok technikai részletet eddig nem ismertetett a gyártó, de Luca de Meo, a Renault vezérigazgatója most annyit elárult, hogy az újdonság könnyebb lesz, mint a belsőégésű motorral szerelt riválisok.
A Mercedes már évtizedek óta a Vatikán egyik legnagyobb támogatója, így általában a pápa is megkapja a legújabb fejlesztéseket, természetesen némi átalakítás után. Most például egy elektromos G osztállyal bővült a szent flotta.
A Maserati a fennállása 110. évfordulóját ünnepli a GranTurismo Folgore egy speciális kiadásával. A technikához nem nyúltak hozzá, a dizájn jelzi csak, hogy egy limitált szériával van dolgunk.
Tovább bővítette az elektromos palettáját a Ford. Most a Puma mutatkozott be villanyos formában GEN-E megjelöléssel és Mustang Mach-E stílusú orrkialakítással.
Amerikában egy Tesla Cybertruck tulajdonos az egyik reggel arra lett figyelmes, hogy hatalmas olajtócsa van a kocsi alatt. Kiderült, hogy egy rossz helyre beszorult apró kavics lyukasztotta ki a hajtás burkolatát, ezzel mintegy 8 ezer dolláros kárt okozva.
Bár a gyártók sorra módosítják a villanyosítási terveiket az elektromos autók iránti kereslet visszaesése miatt, a Lamborghininek nincs erre szüksége. A cég vezérigazgatója beszélt arról, hogy miért nem.
A Huawei és a JAC együttműködéséből született meg nemrégiben egy új márka, a Maextro. A gyártó most azt is megmutatta, hogy milyen lesz az első modelljük. Az S800 nem szeretne kispályázni, gigantikus elektromos luxusjárgányként próbálja meg megcélozni a Maybach és a Rolls-Royce kínai vásárlóit.
A Mercedes egy új tanulmányban mutatta be azt a technológiát, mellyel teljesen más irányból közelítenék meg a fékek témáját. Az elektromos autóknál szerintük már nem kell, hogy a kerék belsejében legyenek a tárcsák és betétek, elég azt a hajtómotorba beleszerelni. Mit nyernek ezzel? Teljesen zárt felniket, kisebb rugózatlan tömeget és esztétikus megjelenést a fékpor hiánya miatt.
Bár többször is próbálta szoftveresen megoldani a Jaguar a túlmelegedő I-Pace akkumulátorok problémáját, valahogy sosem sikerült ténylegesen megelőzni, hogy tűzveszélyes legyen egy bizonyos legyártott széria a 2019-ben Év Autója díjat is nyert modellből. Most ezeket vásárolja vissza a gyártó Amerikában.