
Bár a Toyota GR86 jelenlegi generációja alig három éve van még csak a piacon, a gyártó már gőzerővel dolgozik az utódmodellen. El is kezdtek szivárogni az első információk, például a meghajtásról.
Bár a Toyota GR86 jelenlegi generációja alig három éve van még csak a piacon, a gyártó már gőzerővel dolgozik az utódmodellen. El is kezdtek szivárogni az első információk, például a meghajtásról.
A McLaren az 1-es megjelölést mindig is a paletta csúcsát jelenti szupersportkocsiknak tartogatta. Ehhez hűen a most bemutatott W1 is minden tekintetben a maximumot képviseli, azaz sosem gyártott még ilyen erős és gyors utcai járgányt a gyártó.
A Rolls-Royce vezérigazgatója beszélt arról, hogy miért nem használnak hibrid hajtásokat az autóikban. A kényelem és a kifinomultság hiányára hivatkozik, ami viszont a teljesen elektromos autóknál már könnyen megvalósulhat.
A Mercedes két évvel ezelőtt állította be a leggyorsabb sorozatgyártású autó rekordját a Nordschleifén. Azóta sem akadt kihívóra az AMG ONE, most viszont sikerült a saját rekordját megdöntenie a hibrid szupersportkocsinak.
A Koenigsegg első körben háromhengeres hibridként mutatta be a Gemera négyüléses szupersportkocsit, majd felvette a palettára a Jesko V8-as duplaturbós lehetőségét is. Annyira bejött a húzás, hogy onnantól senki sem kérte a háromhengeres variánst, így azt a gyártó most le is vette a palettáról.
Augusztusban mutatkozik be hivatalosan a Lamborghini Huracán utódja, a Temerario. A duplaturbós V8-as motor mellett három elektromos erőforrással is rendelkezik majd az újdonság.
A Honda ismét egy nagy visszatérőt jelentett be. A Prelude kap új generációt, ráadásul nálunk is kapható lesz a hibrid sportkupé.
Új fejezet kezdődött a legendás BMW M5 széria életében, miután bemutatkozott az XM hibrid hajtásával felvértezett sportszedán. A 727 lóerős rendszer 3,5 másodperc alatt repíti 100 kilométeres óránkénti sebességre a 2,4 tonnás bajort.
Egy igencsak különleges limitált szériás sportkocsival rukkolt elő a Mercedes. A Mythos PureSpeed az SL alapjait használja fel Forma 1-es elemekkel felvértezve.
Az Alpine részleg vette kezelésbe a tavaly bemutatkozott francia kupé SUV modellt. A Rafale hajtását további elektromos motorokkal egészítették ki, így 300 lóerőt és két hajtott tengelyt elérve.