
A Mercedes-AMG GT kétajtós kivitele is megkapta a gyártó csúcs hibrid rendszerét. Ezzel meg is született minden idők leggyorsabb sorozatgyártású csillagosa.
A Mercedes-AMG GT kétajtós kivitele is megkapta a gyártó csúcs hibrid rendszerét. Ezzel meg is született minden idők leggyorsabb sorozatgyártású csillagosa.
Latin-Amerikában már egy ideje elérhető a felfújt Citroen C3 legújabb generációja, most viszont Európában is szerencsét próbál vele a gyártó. Természetesen az itteni piacon használt arculati elemeket is megkapja a hétüléses kivitelben is elérhető járgány.
Teljesen átszabott orral dobta fel a Nissan a Qashqai jelenleg futó generációját. Hajtásláncok tekintetében még nincs komoly változtatás, azaz konnektoros hibrid és tisztán elektromos változat továbbra sincs.
Csaknem egy évtizede van a piacon már a jelenlegi Suzuki Vitara, de még mindig tolódik a generációváltás. Legalábbis erre enged következtetni, hogy a gyáriak felfrissítették egy kicsit a modellt.
A Mercedes felfrissítette a G osztály kínálatot. A dizájnhoz nem, de a hajtásokhoz alaposan hozzányúltak.
A Porsche egyik újdonsága lesz idén a villanyosított 911-es, melynek hibrid hajtása egyenesen a versenypályáról érkezik a gyártó közleménye szerint.
Az Audi A3 jelenlegi generációja is megkapta a kötelező modellciklus közepi frissítését. A dizájn és a beltartalom is megújult, illetve egy újabb kivitel is felkerült a palettára.
A Mercedes az E osztály legújabb generációját is felvette az AMG palettájára. Akár 600 lóerő feletti teljesítményt is képes kipréselni magából a modell hibrid hajtása.
A kínai Lynk&Co új modellje egy kimondottan lendületes formatervű hibrid szedán lesz. A legerősebb kivitel esetében ráadásul lóerők terén sem lehet hiányérzetünk.
Az AMG egy kicsit tovább finomította az SL Roadstert, amivel egyben létre is hozták a típus történetének eddigi legerősebb kivitelét. A 63 S E Performance már a 800 lóerő feletti ligában játszik.