Hybrid

Úgy tűnik, a Mercedes-AMG hallgat a kritikus hangokra, és már készül a C63 S E Performance modell komolyabb átdolgozása. A jelenlegi plug-in hibrid változat, amely egy négyhengeres, 2,0 literes turbómotort és hátsó tengelyre szerelt elektromos egységet kombinál, ugyan lenyűgöző, 680 lóerős rendszerteljesítményt kínál, de a rajongók többsége nem tud igazán megbarátkozni az „AMG” és a „négyhengeres” szavak egy mondatban történő használatával. Jöhet a hathengeres kivitel.

Tovább

Az Aston Martin Valhalla a brit gyártó eddigi leginkább vezetőközpontú szuperautója lesz, amelynek brutális teljesítményéről egy 4,0 literes V8-as biturbó motor és három elektromos egység gondoskodik. Az eredmény 1.064 lóerő, ami érdekes módon pontosan megegyezik a Chevrolet Corvette C8 ZR1 teljesítményével. Utóbbi viszont elektromos rásegítés nélkül, egy 5,5 literes, duplaturbós LT7-es V8-assal hozza ezt a számot.

Tovább

A Stellantis kínálatában már régóta találhatunk elektromos és belsőégésű motoros kisáruszállítókat is. Ezek a járgányok azonban mind az első tengelyt hajtják meg, viszont néha a vásárlóknak igényük lenne egy összkerekes megoldásra is. Számukra lehet jó hír, hogy egy francia cég megoldotta, hogy a hátsó tengelyre szerelt elektromos motorral az összes kerék hajtott legyen.

Tovább

A Porsche újragondolja elektromos járművekkel kapcsolatos stratégiáját, és a kizárólagos villanyhajtás helyett hibrid, valamint belső égésű motoros opciókat is tervez a jövőben. A döntés hátterében az elektromos autók piacának ingadozó teljesítménye és bizonytalansága áll.

Tovább

A Lamborghini hivatalosan is megerősítette, hogy az Urus S és Urus Performante modellek hamarosan kikerülnek a kínálatból, helyüket pedig az új plug-in hibrid Urus SE veszi át. Az információ a gyártó 2024-es értékesítési jelentésében jelent meg, ahol kiemelték az SE modell jelentőségét.

Tovább