
Miközben az Arteon Plug-in hibridet teszteltem, nem tudtam szabadulni a gondolattól, hogy tulajdonképpen ugyanúgy viselkedünk, mint galamb a sakktáblán, azaz szétszórtjuk a bábukat a táblára piszkítunk és még győzelmi táncot is járunk örömünkben.
Miközben az Arteon Plug-in hibridet teszteltem, nem tudtam szabadulni a gondolattól, hogy tulajdonképpen ugyanúgy viselkedünk, mint galamb a sakktáblán, azaz szétszórtjuk a bábukat a táblára piszkítunk és még győzelmi táncot is járunk örömünkben.
A Volvo továbbfejlesztette a Recharge plug-in hybrid modellek hibrid hajtásait, így azok most már akár 90 kilométert is meg tudnak tenni a benzines erőforrás felélesztése nélkül.
A Müncheni Autószalonon számolt be a Mercedes arról, hogy újabb hibrid generációt már nem fejlesztenek a jövőben, azaz innentől csak a tisztán elektromos hajtásokon dolgozik a fejlesztői részleg.
A Chevrolet Corvette sem kerülheti el a villanyosítást, igaz először csak részleges elektromos beavatkozásról beszélhetünk. 2023-ban jön az E-Ray variáns, elektromosan hajtott első tengellyel.
Egy mindkét félnek kimondottan előnyös együttműködést írt alá a Renault és a Geely. Saját ázsiai piacaikon segít egymásnak a két gyártó.
A Peugeot beszámolt a rövidtávú terveiről, ami természetesen javarészt a villanyosításról szól. 2025-ben már a teljes paletta elérhető lesz valamilyen szinten elektromos hajtással.
A Peugeot bemutatta az új versenyautóját, mely a Le Mans-i 24 órás versenyen áll majd rajthoz a Hypercar kategóriában. Természetesen hibrid hajtással próbálkoznak a franciák.
Utoljára a 70-es években kínált V6-os motort a Ferrari utcai autóhoz, most viszont újra visszatértek ide a gyáriak. Igaz, most már villanyosítva, azaz itt a 296 GTB.
A Honda első alkalommal mutatta meg álcázás nélküli képeken a Honda Civic új generációjának ötajtós változatát. Európában természetesen a hibrid hajtás kap főszerepet.
Valami egészen elképesztő látványos a majdnem utolsó csavarjáig feketébe öltöztetett Toyota Prius. Bemutatkozott a Nightshade Edition.