Egy darabka ’80-as évek – számomra ez a Renault Fuego. Megelőzte korát, ezért hatalmas bukást hozott a gyárnak. Mégis mindmáig páratlan élmény vezetni ezt az ízig-vérig majdnem-sportkocsit.
Egy darabka ’80-as évek – számomra ez a Renault Fuego. Megelőzte korát, ezért hatalmas bukást hozott a gyárnak. Mégis mindmáig páratlan élmény vezetni ezt az ízig-vérig majdnem-sportkocsit.
Igazi műalkotás négy keréken a Lancia Delta, amit nem csak stílusáért, de kényelméért is lehet szeretni, dízelmotorral ráadásul meglepően racionális választás.
A Chevrolet szabadidő-terepjárója az Opel Antara testvérmodellje, de nagyobb és tágasabb is nála, hiszen hét üléssel és hathengeres motorral is készült. Arról ismert a Captiva, hogy a Daewoo típusainak átvétele után az volt első olyan európai Chevrolet, amelynek a fejlesztését teljesen a General Motors végezte. 2006-ban mutatkozott be az Opel Antara testvérmodelljeként, de nem csak […]
Az egyik első európai városi mini volt a Panda, és ez ma sincs másként: az egyszerű és praktikus ötajtós kiskocsi mindent tud, amit egy városi autónak tudnia kell.
A kompakt kombiknál nem hosszabb, mégis praktikusabb és tágasabb azoknál az Opel Zafira, amely hét ülésével az egyterű családi autók egyik úttörője volt.
Sportosan vezethető és gazdagon felszerelt a Ford üzleti limuzinja és családi kombija, amely hatalmas helykínálatával hódít.