
Szabadidő-autós külseje ellenére igazi személyautó a Qashqai, ami mind a praktikumára, mind a vezethetőségére igaz. Összkerékhajtású és hétszemélyes változat is akad belőle a piacon.
Szabadidő-autós külseje ellenére igazi személyautó a Qashqai, ami mind a praktikumára, mind a vezethetőségére igaz. Összkerékhajtású és hétszemélyes változat is akad belőle a piacon.
Hatalmas ötlet volt a Chryslertől újraálmodni az autózás hőskorát a retró formájú PT Cruiserrel. Bár ez az egyterűek közé sorolt modell közel sem olyan praktikus, mint szinte bármelyik riválisa, mégis figyelemre méltó választás lehet, elsősorban azért, mert a mai napig formabontó a típus, és viszonylag kedvező árért megbízható minőséget kapunk.
Megfontolandó ajánlat a kisméretű egyterűk között a Kia Venga, hiszen a koreai modell tágas és praktikus, ráadásul sokat ad a pénzünkért.
Sportos motorjai és vezetési élménye miatt érdemes a figyelemre az Alfa Romeo középkategóriása, amely lépcsőshátú és kombi karosszériával is kapható.
Meglehetősen ritka a piacon, de aki rátalál egyre, annak jó vétel lehet a Honda kisméretű lépcsőshátúja, amely a Jazz műszaki alapjaira épül, de annál jóval nagyobb a csomagtartója.
A családi egyterű autók egyre népesebb mezőnyében a vezethetőségével, a minőségével, és a ma már ritkaságnak számító kétoldali tolóajtójával emelkedik ki a Mazda típusa.
Egy darabka ’80-as évek – számomra ez a Renault Fuego. Megelőzte korát, ezért hatalmas bukást hozott a gyárnak. Mégis mindmáig páratlan élmény vezetni ezt az ízig-vérig majdnem-sportkocsit.
Igazi műalkotás négy keréken a Lancia Delta, amit nem csak stílusáért, de kényelméért is lehet szeretni, dízelmotorral ráadásul meglepően racionális választás.
A Chevrolet szabadidő-terepjárója az Opel Antara testvérmodellje, de nagyobb és tágasabb is nála, hiszen hét üléssel és hathengeres motorral is készült. Arról ismert a Captiva, hogy a Daewoo típusainak átvétele után az volt első olyan európai Chevrolet, amelynek a fejlesztését teljesen a General Motors végezte. 2006-ban mutatkozott be az Opel Antara testvérmodelljeként, de nem csak […]
Az egyik első európai városi mini volt a Panda, és ez ma sincs másként: az egyszerű és praktikus ötajtós kiskocsi mindent tud, amit egy városi autónak tudnia kell.