
Modellfrissítéssel készül fel az új modellévre a Toyota Corolla. A változtatások viszonylag aprók, de érintik az autó külső dizájnját és a belső teret is.
Modellfrissítéssel készül fel az új modellévre a Toyota Corolla. A változtatások viszonylag aprók, de érintik az autó külső dizájnját és a belső teret is.
Az Audi R8 tavaly búcsúzott a palettáról egyelőre utódmodell nélkül. Aztán nem sokkal később kiderült, hogy a gyáriak mégis dolgoznak az utódon, mely az első információk szerint teljesen elektromos lett volna, most viszont már egy hibridről van szó, természetesen ismét Lamborghini kötődéssel.
A Bentley modellek egyedire szabásáért felelős részleg a Mulliner, mely egyre nagyobb mozgásteret kínál a tehetős vásárlóknak. Most már 46 milliárd különböző lehetőséget kínálnak ezen a módon a gyáriak azoknak, akik egyedi modellt szeretnének a garázsukban tudni.
Bár nem is olyan régen még a kombizás egyik legjelentősebb képviselője volt a Volvo, most úgy tűnik, hogy szakít a hagyományokkal a kínai kézen lévő svéd gyártó. A márka vezérigazgatója jelentette be, hogy az SUV paletta építésébe nem férnek bele a hagyományos puttonyos járgányok.
A Toyota és a GAC összefogásának eredménye az a bZ3X modell, melynek Kínában kimondottan kedvező áron indult el az értékesítése. Rá is haraptak a helyi vásárlók, alig egy óra alatt mintegy 10 ezer megrendelés érkezett a járgányra, ami miatt a gyártó értékesítési rendszere is összeomlott.
Európa megfizethető elektromos autópiaca egyre mozgalmasabbá válik. A Stellantis Fiat és Citroën márkái már bemutatták saját elképzeléseiket, és most először láthatjuk a Volkswagen válaszát is. Az ID. Every1 hivatalosan még csak egy koncepció, de a legtöbb részlet, amit láthatunk, 2027-ben a sorozatgyártású változatban is megjelenik.
A BYD Csoport tavaly világszerte lenyűgöző 4,27 millió elektromos és plug-in hibrid járművet adott el, ezzel az egyik legnagyobb autógyártóvá vált. A márka nemcsak hazai piacán, Kínában rendkívül népszerű, hanem egyre nagyobb teret nyer nemzetközileg is, különösen Európában. A cég nem ül a babérjain, hanem tovább bővítené gyártási kapacitását az öreg kontinensen.
Bár a Volvo mostanság leginkább az SUV palettáját építgeti, de azért nem feledkeznek meg azokról sem, akik lépcsőshátú elektromos modellt szeretnének. A most bemutatott ES90 a nagy német gyártók középkategóriás modelljeinek állíthat komoly konkurenciát.
A Xiaomi kimondottan szép eredményeket ért el a hazai piacán, így érthető, hogy a márka vezetősége már alig várja a globális megmérettetést. Néhány új információ szerint nemsokára meg is kezdődhet az elektromos modellek értékesítése az amerikai és európai régióban is.
Az elmúlt években nem ritka, hogy bizonyos márkák úgy élesztenek fel régi legendás modelleket, hogy azokat közben teljesen más kategóriába helyezik át. Főleg a Ford jár élen ebben a tendenciában, elég csak a Puma vagy a Capri átalakulását figyelembe venni. A Volkswagen szerint ez hiba, így ők nem fogják ezt meglépni a jövőben sem.