Az Apple gőzerővel készül az elektromos autók piacára betöréssel. Már a Tesla és a BMW egykori vezérei is a techipari óriáscégnek dolgoznak.
Az Apple gőzerővel készül az elektromos autók piacára betöréssel. Már a Tesla és a BMW egykori vezérei is a techipari óriáscégnek dolgoznak.
Az elektromos hajtás mellett a hidrogénes megoldásokban is lát még jövőt a Land Rover. Egy üzemanyagcellás Defenderrel fejlesztik a saját hidrogén rendszerüket.
A Toyota nem kapkodta el, a kifutó – 200-as széria – immáron 2008 óta volt velünk, de ha azt hinnénk, hogy ez az új már csak aszfaltra lesz jó, hát tévedünk. Minden luxus ellenére a Land Cruiser ugyanaz a terephajó maradt, mint volt. Helyet a 300-asnak!
Amerikában már telefonos applikációként is elérhető az OnStar Guardian rendszer, ráadásul most már General Motors által forgalmazott autó sem kell hozzá.
A Ford ezer dollárnyi kedvezménnyel próbálja azokat vásárlásra ösztönözni, akik megrémültek a beszállítói problémák miatt kialakult hosszú várólistáktól.
Nem elég, hogy elakadt a homokban, de még sikerült ki is zárnia magát emberünknek a sebességben hagyott BMW-ből.
Elon Musk arra hivatkozik, hogy úgyse használta senki az első utasülésen eddig az állítható deréktámaszt, ám inkább beszállítói fennakadás állhat a tény mögött, hogy mostantól ilyen extra nem kérhető a Tesla modelljeibe.
A Reuters információi szerint a Volkswagen csoport kártérítés megfizetésére kötelezi az egykori vezérigazgatóját a dízelbotránnyal okozott károk enyhítésére. 10 millió eurót fizet ki Martin Winterkorn a német cégóriásnak.
A nem éppen visszafogott átalakításaival híressé vált Mansory tuningműhely most az új Mercedes S osztályt vette kezelésbe. A megszokottnál jóval visszafogottabb az összkép, de még így is feltűnő jelenség lesz az autó az utakon.
Jövő nyáron teljesen új formátumot kapnak a rendszámok. Alapból az eddigi három betű három szám helyett négy betű és három szám lesz, de ezen felül vannak más változtatások is.