Bemutatták az F-Line sorozat tisztán elektromos változatait, amelyek jól szemléltetik, hol tart ma az elektromos hajtástechnika a teherautók világában.
Bemutatták az F-Line sorozat tisztán elektromos változatait, amelyek jól szemléltetik, hol tart ma az elektromos hajtástechnika a teherautók világában.
Németország átfogó programot indít az elektromos járművek terjedésének felgyorsítására és a klímacélok elérésére. A „Felelősség Németországért” nevű kormányzati csomag gazdasági, adózási és infrastrukturális intézkedéseket foglal magában, hogy erősítse az ország vezető szerepét az elektromobilitásban. Kedvezmények a zöld beruházásokhoz A program egyik fő eleme az elektromos járművek gyorsított értékcsökkenése, amely megkönnyíti a vállalatoknak a zöld flottaépítést.Emellett […]
Miközben az autóipar egyre gyorsabb ütemben fordul az elektromos meghajtás felé, a világ legnagyobb autógyártója, a Toyota továbbra is más utat jár. Akio Toyoda, a vállalat elnöke ismét hangsúlyozta: a cél nem az elektromos autó, hanem a karbonsemlegesség, és ehhez nem csak egy út vezet.
A Mazda az MX-5 modell bemutatásának 35. évfordulója alkalmából egy különleges túrára vitte a négy generáció egy-egy példányát. Az 1000 mérföldes utat fenntartható bioüzemanyaggal tették meg az autók.
A Volkswagen egy szoftverfrissítéssel lehetővé tette, hogy az ID modellek képesek legyenek az energia hálózatba visszatáplálására. A németek úgy számolják, hogy egy fullra töltött elektromos modell két napig képes így biztosítani egy komplett ház energiaszükségletét.
Kína legnagyobb autógyártója jelentős mérföldkőhöz érkezett. Elkészült ugyanis a hatmilliomodik autójuk a NEV, azaz a konnektoros hibridek és elektromos autók kategóriájában.
Hivatalosan is bemutatkozott a Stellantis legújabb büszkesége, az új STLA Medium platformra felépült Peugeot E-3008, mely kimagasló hatótávval és lendületes formai világgal próbálja magához csalogatni a vásárlókat.
Az osztrák posta nagy szerepet vállal az emissziómentes közlekedés megvalósításában, így folyamatosan töltik fel elektromos járművekkel a flottájukat. A kínai Maxus is komoly szerepet játszik majd a jövő kézbesítéseiben.
Bár a Toyota gőzerővel fejleszti az elektromos palettáját, azért a hidrogén-tüzelőanyagcellás hajtásláncot sem hagyják el. Éppen ellenkezőleg, már készül a következő generáció, mely a mostaninál jóval olcsóbban kínálhat nagyobb hatótávot.
Németország már most is jelentősen a többi európai ország előtt jár, ha a tüzelőanyagcellás járművek használatáról van szó, de ezt még tovább erősíti majd egy új kezdeményezés. A H2 Moves Berlin célja, hogy év végéig újabb 200 darab Toyota Mirai kerüljön az utakra, melyek egyben az Uber flottáját is alaposan kibővítik.