
A BMW i4 már képes a felhőalapú frissítésre, azaz nem kell egy újabb szoftver verzióért bemenni a kereskedésekbe. Arra viszont vigyázni kell, hogy hol kezdünk neki a frissítésnek.
A BMW i4 már képes a felhőalapú frissítésre, azaz nem kell egy újabb szoftver verzióért bemenni a kereskedésekbe. Arra viszont vigyázni kell, hogy hol kezdünk neki a frissítésnek.
Ausztráliában egy igencsak bosszantó jelenség ütötte fel a fejét, amivel jelenleg a rendőrök sem tudnak túl sokat kezdeni. A bűnözők 3D nyomtatóval készítenek másolt rendszámokat, ezzel gyakorlatilag lehetetlenné téve a beazonosításukat.
A Little Car Company arról ismert, hogy neves klasszikusok modelleket tesz elérhetővé gyerekek számára. Most a Ferrari Testa Rossa átiratukat gondoltak tovább, azaz itt versenycsomaggal ellátott elektromos verzió.
Érdekes eset történt meg egy hete Amerikában. Egy vadi új Tesla Model Y kormánya menet közben hullott a sofőr ölébe. A tulajdonos természetesen felkereste az amerikai gyártót, most pedig úgy néz ki pont kerül az ügy végére, némi nem várt fordulattal.
A mi általunk ismert Év Autója választás ugyan már lezárult, de nem feledkezhetünk el arról, hogy az Amerikát is magába foglaló világ Év Autója versengés még javában tart. Most be is jelentették azt, hogy milyen autók jutottak a döntőbe.
A Mazda amerikai részlegének igazgatója beszélt arról, hogy szerinte már nem nagyon kéne javítgatni az elektromos autók hatótávját. A töltés időtartama sokkal fontosabb.
Az köztudott, hogy az elektromos autók vesztenek a hatótávjukból, ha a hőmérséklet komoly mínuszokra tehető odakint. Na de melyik villanyos bírja a legjobban a norvég telet? Erre mutat most rá egy helyi felmérés.
A Jaguar-Land Rover csoport által használt 3 literes hathengeres erőforrásnál derült ki, hogy olajszivárgást produkálhat, ezzel tűzveszélyessé válva. Tavaly gyártott modelleket hívnak vissza.
A Lamborghini a jövőben is kínál majd V12-es modelleket, de már csak és kizárólag hibrid kivitelben. Az utolsó két villanyosítás nélküli Lamborghini egy-egy teljesen egyedi modell lett.
A Bugatti a Chiron széria lezárásaként, mintegy utolsó W16-os lehetőségként árverezte el azt a Chiron Profilée modellt, mely most minden idők legdrágább újként értékesített autója lett. Valakinek csaknem 10 millió eurót ért a különlegesség.