
A GM a chiphiány alatt is folytatja a termelést, azaz inkább tárolnak félkész modelleket, míg meg nem érkeznek a kérdéses alkatrészek. Mennyit? A legfrissebb jelentések szerint már így is több tízezer kocsi várja a végső összeszerelést.
A GM a chiphiány alatt is folytatja a termelést, azaz inkább tárolnak félkész modelleket, míg meg nem érkeznek a kérdéses alkatrészek. Mennyit? A legfrissebb jelentések szerint már így is több tízezer kocsi várja a végső összeszerelést.
A Toyota már egy ideje fejleszti a GR010 Hybrid versenyautó utcára szánt változatát, ám most egyes jelentések szerint mégis úgy dönthetnek a japánok, hogy nem lesz belőle semmi. A prototípussal történt egy baleset.
Amerikában egy nő rendezett ámokfutást egy bevásárlóközpont parkolójában, mert hát milyen dolog az, hogy egy másik autós megérkezik mögé, mikor éppen kitolatna.
Bár immár több mint egy éve annak, hogy a Volkswagen és az Inoity együttműködési megállapodást írt alá, Herbert Diess továbbra sem elégedett az elektromos töltőket üzemeltető cég szolgáltatásaival.
A Lamborghini egy kedvcsináló videóval erősítette meg, hogy visszatér a kínálatba az egyik legikonikusabb modellje, a Countach.
Egy mindkét félnek kimondottan előnyös együttműködést írt alá a Renault és a Geely. Saját ázsiai piacaikon segít egymásnak a két gyártó.
Megannyi csúsztatás után ismét rossz hírt kaptak a Tesla Cybertruck-ra vágyók, azaz a jelenlegi állás szerint már csak jövőre érkezhet meg az amerikai elektromos gyártó különlegessége.
A nemrég ismét életre kelt angol karosszériaépítő műhely hivatalosan is leleplezte az első modern autóját, mely természetesen egy igazi klasszikusnak állít emléket. Itt a Radford Type 62-2.
A Stellantis prezentációjában tűnt fel a Fiat tervei között, hogy 2023 után egy B-szegmensbe szánt újdonsággal jelentkezik a gyártó. Ez könnyen egy újabb Punto generáció lehet, de jelentősen más formában, mint ahogy eddig ismerhettük a márka egyik legsikeresebb modelljét.
Oroszország komoly kedvezményekkel igyekszik fellendíteni az elektromos autók terjedését. Az új autók árának mintegy 25 százalékát átvállalnák és a helyi gyártást is további kedvezményekkel ösztönöznék.