Az elektromos specialista Rimac nem aprózza el a C_Two villanyos szupersportkocsi tesztelési folyamatait. Fagyasztóban és fűtőkamrában is járt az újdonság, hogy később ne okozzon meglepetést az időjárás váltakozása.
Az elektromos specialista Rimac nem aprózza el a C_Two villanyos szupersportkocsi tesztelési folyamatait. Fagyasztóban és fűtőkamrában is járt az újdonság, hogy később ne okozzon meglepetést az időjárás váltakozása.
Hivatalos pezsgő szponzort cserél a Forma-1, azaz mostantól a Ferrari Trento szállítja majd az értékes nedűt az ünnepléshez. Ezzel még ha átvitt értelemben is, de legalább három évre borítékolt a Ferrari helye a dobogón.
Az autógyártók egy új korszak nyitányaként sorra változtatják meg az eddigi emblémájukat és márkaarculatukat. Most meglépte ezt a Renault is, avagy megmutatták, hogy milyen logóval találkozhatunk majd a jövő modelljein.
Már régóta téma, hogy éveken belül az Apple is betörhet az elektromos autók piacára, amire persze szépen sorban reagálnak az autóipar régi szereplői is. Most a Toyota vezérigazgatója üzent az amerikai cégnek, hogy mire kell készülniük, ha tényleg belevágnak a dologba.
A Renault vezetősége úgy döntött, hogy eladja a Daimler részvényeit. Az 1,54 százalékos részesedésből bejövő pénzt a tavalyi év veszteségeinek enyhítésére fordítják. Ennek ellenére továbbra is megmarad a jó kapcsolat a Mercedes és a francia gyártó között.
A Financial Times felmérése világított rá arra, hogy az európai autógyártók nem látják a hidrogén üzemanyagcellás meghajtásban a lehetőséget, így inkább továbbra is a tisztán elektromos fejlesztésekre koncentrálnak.
Bár hivatalosan már tavaly év végén bemutatkozott a Dacia elektromos autója, a Spring néhány specifikációja egészen idáig titok volt. Most már tudhatjuk, milyen dinamizmusra számítsunk. Lényegében semilyenre, nem erről szól az egész koncepció.
Egy külföldi autós portál figyelt fel arra, hogy a Mercedes szépen csendben levédette az E 73 elnevezést, ami jó eséllyel a paletta új csúcsmodellje lesz. Már csak az a kérdés, hogy hibrid, vagy hagyományos megoldásban gondolkodnak-e a németek.
Eddig az FCA bonyolította le a Drive for Design programot, ám most már a Stellantis feladata, hogy Amerikában középiskolás diákokat is bevonjon a márkák dizájnját érintő ötletelésbe. Most a jövő elektromos Jeep modelljeit kell lerajzolniuk a tanulóknak, természetesen nem tét nélkül.
A Toyota egy beharangozó képpel jelentette be az egyelőre X Prologue néven futó projektjét, mely elektromos SUV formájában kerül majd fel a palettára. Jövő héten lesz a hivatalos premier.