
Egy olasz formatervező iskolával összeállva alkotta meg a Suzuki a Misano EV tanulmányt, melynek egyes elemei a motorkerékpárok világát eleveníti fel.
Egy olasz formatervező iskolával összeállva alkotta meg a Suzuki a Misano EV tanulmányt, melynek egyes elemei a motorkerékpárok világát eleveníti fel.
Érdekes és hasznos funkciót kapott a Ford F-150 legújabb generációja. Akár a hátsó lámpából is leolvasható, hogy a plató terhelhetőségét mennyire használtuk ki.
A Volkswagen az elektromos ID modellcsaládnál sem mond le az erősebb, gyárilag tuningolt változatokról. Ezek GTX elnevezéssel kerülnek bemutatásra és először az ID.4 kap ilyen átiratot.
A Honda leleplezte a Honda Civic legújabb generációját, mely első körben szedánként mutatkozott be turbós és szívó benzines motorokkal.
Új táskakollekciót dob piacra a Bugatti, melyet a neves olasz divattervező cég, a Schedoni fog legyártani nekik. Minden darab úgy készül el, hogy az tökéletesen illeszkedjen a legújabb Bugatti modellekbe.
A Ford az elektromos autózást nem veszi félvállról, legalábbis tanulmány szinten biztosan nem. Most megmutatták, hogy versenyzik egymással egy 1400 és egy 1500 lóerős villanyos Mustang!
A Rolls-Royce idén leveszi az amerikai palettáról a Wraith és a Dawn modelleket, ám a világ többi részét egyelőre még pár évig megmarad a kabrió és a kupé. Felmerült, hogy elektromos lehet a következő generáció.
A 80-as évek egyik nagy távirányítós szenzációja volt a japán Tamiya Wild One néven futó szettje. Most ez a kis játékautó mutatkozott be igazi autóként is a normál autókat általában éppen hogy lekicsinyítő The Little Car Company közbenjárásával.
Egy utolsó nekifutással még kiad egy ízig-vérig benzines modellt a Lotus, majd aztán végleg átáll az elektromos termelésre.
Az nem kérdés már, hogy az R8 és a TT a jövőben elektromos modellként szerepel majd az Audi palettáján. A gyáriak azonban még több változtatást akarnak, hiszen szerintük a változó vásárlói igényeket kell követni az autók fejlesztésével.