Bár nem lehet panasz a legkisebb Toyota eladásaira, egyes információk szerint mégsem maradhat tovább jelenlegi formájában a palettán.
Bár nem lehet panasz a legkisebb Toyota eladásaira, egyes információk szerint mégsem maradhat tovább jelenlegi formájában a palettán.
A német gyártó a napokban adta át az általa legyártott 250 ezredik elektromos autót, amely egy hófehér e-Golf volt. És még csak most következik a villanyos ID modellek korszaka.
A legtöbb gyártó a tanulmányautókon előszeretettel alkalmazza a digitális visszapillantókat, sőt páran már az utcai autókon is mutattak be ilyen megoldásokat. Az Aston Martin szerint ez még korai, egyelőre a hibrid megoldások lehetnek a legjobbak.
Az amerikai elektromos márka sosem adott még át annyi autót, mint 2019 utolsó negyedévében. Ezzel a zseniális hajrával éppen sikerült teljesíteni az egész évre tervezett mennyiséget.
A Beetle, mint márkanév 2019 legelején szűnt meg. Most erre az ikonikus modellre, legalábbis az első generációra emlékezett meg a Volkswagen.
Carlos Ghosn több mint egy évnyi fogva tartás után szökött meg Japánból. A hírek szerint jelenleg Libanonban, a szülőhazájában tartózkodik.
Erdogan török államfő nem csak kijelentette, hogy lesz elektromos török autó, hanem egy jelentősebb összeget is elkülönített a projekt számára a költségvetésből. Egy akkora összeget, hogy az még a Pininfarina leszerződtetéséhez is bőven elegendő.
Az AMG egy igazán ötletes videóval zárja le a 2019-es évet. A Mercedes teljesítményorientált részlege ugyanis név szerint köszönte meg mindenkinek a sikeres munkát. Ám nem ez az egyetlen érdekessége a kis kétperces szösszenetnek.
A Volkswagen három újabb márkanevet védetett le. A T-Sport, a T-Coupe és a T-Go egyértelműen az SUV palettát erősíti majd.
Gyakorlatilag minden gyártó rohamléptekkel nyirbálja a palettáját, hogy elkerülje a szigorított környezetvédelmi norma miatti büntetéseket. A BMW most a legerősebb dízel egységét, a négy turbóval szerelt B52 motorokat szedi le a kínálatból.