Az Audi igen magasra tette a lécet az új A8 generációval, ám ezt most még tovább tudták fűszerezni. Bemutatkozott ugyanis az S8 változat, mely méretét és súlyát meghazudtoló menettulajdonságokkal és szinte felfoghatatlan komforttal rendelkezik.
Az Audi igen magasra tette a lécet az új A8 generációval, ám ezt most még tovább tudták fűszerezni. Bemutatkozott ugyanis az S8 változat, mely méretét és súlyát meghazudtoló menettulajdonságokkal és szinte felfoghatatlan komforttal rendelkezik.
Ugyan nem új fejlemény, hogy a japánok egy brutálisan gyorsuló elektromos sportkocsit fejlesztenek, viszont most bemutatkozott a végleges változat. Minden idők legjobban gyorsuló autója az Aspark Owl.
A hivatalosan hétvégén leplezik le a Ford Mustang stíluselemekkel felvértezett elektromos SUV modellt, ám egy túl buzgó alkalmazott hamarabb töltötte fel a Mach-E specifikációit az internetre.
A Tesla európai megerősödésének fontos lépése lehet a most bejelentett német gyáregység. Berlin mellett készül majd a Model Y is.
A Maserati hivatalosan is leállította az utolsó szívó benzines motorral szerelt autója gyártását. A GranTurismo és a GranCabrio 40 520 példányt élt meg.
Csaknem tökéletes védelemmel bír a felnőttekre nézve a Mazda CX-30, de a gyerek és a gyalogos védelem terén sem kell szégyenkeznie. Külön gratuált a Mazdának az Euro NCAP elnöke.
Az olasz főváros nevét kapta a Ferrari újdonsága. Az alapokat az ágaskodó lovas márka belépő szintű modellje, a Portofino adta, de mégis többről van szó, mint egy sima zárt tetős változat.
Maga Bruce McLaren alkotta meg a hatvanas években az Elva Roadstert, mely lényegében egy a kor csúcstechnológiáját felvonultató utcai versenyautó volt. Most megismétli a mutatványt a McLaren, azaz itt az Elva modern reinkarnációja.
A Rolls-Royce egy limitált szériával búcsúztatja el az immár tíz éve bemutatott jelenlegi Ghost generációt. Az utódot már javában tesztelik, így nem marad sokáig kistestvér nélkül a Phantom.
Még nem mondhatjuk, hogy igazán elterjedtek lennének a digitális kulcsok, de máris a következő generációkat fejlesztik a szakik. A jövőben még a zsebünkből sem kell elővenni a telefont, hogy bejussunk az autónkba.