
Nem sokkal a koncepció leleplezése után már meg is érkeztek az első képek a sorozatgyártásra kész Smart #5 modellről. A 4,7 méter hosszú elektromos járgány akár 640 lóerős kivitelben is rendelhető lesz.
Nem sokkal a koncepció leleplezése után már meg is érkeztek az első képek a sorozatgyártásra kész Smart #5 modellről. A 4,7 méter hosszú elektromos járgány akár 640 lóerős kivitelben is rendelhető lesz.
A Hyundai bejelentette, hogy nemsokára hivatalosan is leleplezik a kis városi elektromos járgányukat, melynek árát igyekeznek 20 ezer euró alá belőni. Ez lesz az Inster.
A Mini Cooper tavaly esett át generációváltáson, de csak a háromajtós kivitel esetében. Most megérkezett a hosszabb, ötajtós verzió is, egyelőre csak benzines motorokkal.
Gyakorlatilag az összes eddig eladott Volvo EX30 visszahívást kapott egy szoftveres hiba miatt. A digitális műszeregység kapcsolhat át váratlanul teszt üzemmódba, ezzel pedig lehetetlenné téve a fontos adatok leolvasását.
A Lego az Icons szériáját bővítette ki egy új készlettel, melyből a Lamborghini Countach 5000 QV kicsinyített mását lehet megépíteni. A felfelé nyíló ajtókról és a kis V12-es motorról sem feledkeztek meg az alkotók.
Ha egy kompromisszumok nélküli sportkocsi megalkotása a cél, akkor bizony érdemes egy bizonyos mércét felállítani. A GM például az 1000 lóerős Corvette esetében a Ferrarit veszi hasonlítási alapul a legújabb kémfotók szerint.
Mióta létezik légzsák, azóta megszokott, hogy a kormány közepébe rejtve mindenképpen van egy lufi. Na de, mi van akkor, ha a légzsák nem a kormány közepéből ugrik ki, hanem inkább a felső részéből? Ezzel kísérletezik most a ZF.
A Bentley ügyfelek döntő többsége nem elégszik meg azzal, hogy egy drága autót vásárol magának, hanem mindig valami különlegesebbet akar. Ezért is fejleszti folyamatosan a gyártó a modellek testreszabhatóságát. Most például néhány új luxusfényezés került fel a palettára.
Bár nem is olyan régen még összefogásra buzdította az európai gyártókat a kínai térnyerés ellen a Renault vezérigazgatója, most mégis csak kínai segítséggel oldják meg a kis városi elektromos járgányuk fejlesztését.
Az Alfa Romeo modellek egyik jellegzetessége volt az elmúlt évtizedekben, hogy a rendszámot az autó orrának szélére kitolva helyezték el, ezzel kiemelve a semmihez sem fogható hűtőrács kialakítást. Ennek most vége, az EU gyalogosvédelmi szabályzata miatt középen lesznek innentől kezdve a hatósági jelzések.