
Eddig 499 példány készült az ígért 500-ból, most kigördült a gyárból az utolsó LaFerrari is, hogy kalapács alatt végezze az Egyesült Államokban.
Eddig 499 példány készült az ígért 500-ból, most kigördült a gyárból az utolsó LaFerrari is, hogy kalapács alatt végezze az Egyesült Államokban.
Új, különleges, Európának szánt változatokat mutatott be a Ford az egyes számú amerikai izomautóból, a Mustangból.
Netvilágot láttak az első olyan képek a BMW 5-ös sorozatának kombi változatáról, amelyeken már lényegében álcázás nélkül látható az autó. A modell a jövő év második felében érkezik.
Bár még csak két év múlva érkezik a Lexus új csúcs-limuzinja, azt már most közölte a gyártó, hogy üzemanyagcellás (vagyis hidrogén-üzemű) változat is lesz majd belőle.
Közzétette a Volkswagen az első rajzot a Passat CC utódjáról, az immár külön név alatt futó Arteonról, amely a tavaszi genfi autószalonon mutatkozik be a nagyközönségnek.
A Morgan Stanley bank egyik vezető elemzője szerint aligha fogják az ígért időben, 2017 második felében átvenni autóikat azok, akik megrendelték a Tesla várva várt 3-as sorozatát. Valószínűbb, hogy egy további évet kell majd még várniuk.
A retró stílusú lemezek alatt naprakész technika található, tulajdonképpen egy BMW 3-as Coupét alakítottak át modern veterán autóvá az orosz Bilenkin Classic Carsnál.
Visszatér a Lotus az aktívan fejlesztő gyártók sorába – jelentette ki nemrégiben egy nyilatkozatban a cég vezetője. A brit sportkocsi márka üzleti eredménye 20 év után végre nyereségbe fordult, így a tulajdonos már szán pénzt új modellek piacra dobására. Először az új Elise mutatkozik be, majd talán egy SUV is érkezhet.
Nem lesz V8-as változat a Maserati régóta ígérgetett új sportkupéjában, a 2020-ra ígért Alfieriben. De legalább elektromos verzió biztosan készül majd.
Brutális külsejéhez méltó menetteljesítményekre képes a Lotus újdonsága, az Exige Sport változata: a 380 lóerős szörnyeteg 3,7 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra.