Nem lesz könnyű dolga az általunk korábban bemutatott Arash AF10-esnek, ha a genfi autószalon legkomolyabb szuper-sportkocsija címére pályázik: itt a vetélytárs, az ApolloN!
Nem lesz könnyű dolga az általunk korábban bemutatott Arash AF10-esnek, ha a genfi autószalon legkomolyabb szuper-sportkocsija címére pályázik: itt a vetélytárs, az ApolloN!
Még négy évet kell várni a BMW 8-as sorozatának újjászületésére. A gyártó a napokban jelentette be, hogy 2020-ra tervezi új szériájának gyártását.
Az Arash mérnökei hisznek a hibrid technológiában – ezt bizonyítja, hogy a genfi autószalonon bemutatkozó új AF10-es egy brutális teljesítményű, több mint 2000 lóerős, részben elektromos hajtásláncot kap.
Nem sokat változtattak a Volkswagen legkisebb modelljén: az Up éppen annyival lett frissebb, hogy még pár évig biztosan vonzó maradjon fiatal célközönsége számára.
Igencsak sportosra szabta a Renault a 2016-os Megane-család most érkező kombi változatának formatervét. Íme az első képek az újdonságról a hivatalos genfi bemutató előtt!
Az új generációs 7-es sorozat eddigi legerősebb és legdrágább változatát mutatta be a BMW: a 6,6 literes, dupla turbós V12-es motorral szerelt M760Li-t.
A kupé után hamarosan bemutatja az új generációs C-osztály nyitott tetős változatát a Mercedes-Benz, a modellről egy képet már közzétettek.
Az Opel Mokka után megújult annak testvérmodellje, a Chevrolet Trax is, amely karakteresebb külsőt kapott, de nálunk már nem lesz kapható.
Bemutatkozott a Suzuki esztergomi gyárában készülő Vitara kisebb és olcsóbb változata, amelyet azonban csak a fejlődő piacokra szánnak.
A klasszikus Volkswagen Transporter modern újraértelmezését készítette el az Olaszországban élő magyar dizájner, Obendorfer Dávid.