A mi általunk ismert Év Autója választás ugyan már lezárult, de nem feledkezhetünk el arról, hogy az Amerikát is magába foglaló világ Év Autója versengés még javában tart. Most be is jelentették azt, hogy milyen autók jutottak a döntőbe.
A mi általunk ismert Év Autója választás ugyan már lezárult, de nem feledkezhetünk el arról, hogy az Amerikát is magába foglaló világ Év Autója versengés még javában tart. Most be is jelentették azt, hogy milyen autók jutottak a döntőbe.
A Mazda amerikai részlegének igazgatója beszélt arról, hogy szerinte már nem nagyon kéne javítgatni az elektromos autók hatótávját. A töltés időtartama sokkal fontosabb.
Az köztudott, hogy az elektromos autók vesztenek a hatótávjukból, ha a hőmérséklet komoly mínuszokra tehető odakint. Na de melyik villanyos bírja a legjobban a norvég telet? Erre mutat most rá egy helyi felmérés.
A Jaguar-Land Rover csoport által használt 3 literes hathengeres erőforrásnál derült ki, hogy olajszivárgást produkálhat, ezzel tűzveszélyessé válva. Tavaly gyártott modelleket hívnak vissza.
A Lamborghini a jövőben is kínál majd V12-es modelleket, de már csak és kizárólag hibrid kivitelben. Az utolsó két villanyosítás nélküli Lamborghini egy-egy teljesen egyedi modell lett.
Dizájn tekintetében nem igazán beszélhetünk komoly változtatásokról, a belső térben viszont megváltozott pár igencsak fontos részlet a Range Rover Velar modellfrissítéssel.
A Suzuki Swace lényegében egy átemblémázott Toyota Corolla kombi, így várható volt, hogy a testvérmodell ráncfelvarrása után a Suzuki esetében is változások lesznek.
A Toyota a Prius legújabb generációjával több szempontból is szintet lépett, hiszen nem csak a sorozat legjobban kinéző darabját, hanem egyben az eddigi legerősebbet is letették az asztalra a japánok. Ez még tovább fokozódik a jövőben, ugyanis a Gazoo Racing is kezelésbe veszi a konnektoros hibridet.
A Bugatti a Chiron széria lezárásaként, mintegy utolsó W16-os lehetőségként árverezte el azt a Chiron Profilée modellt, mely most minden idők legdrágább újként értékesített autója lett. Valakinek csaknem 10 millió eurót ért a különlegesség.
Ha a jövő autójáról beszélünk, sok sci-fi rajongónak azonnal a letisztult formák és az indokolatlanul világító elemek ugranak be. A Nissan tanulmánya is ilyen. Ez a 2019-ben még csak digitálisan, most pedig már kézzel fogható tanulmányként létező Max-Out roadster.