
A Ford hivatalosan is bejelentette, hogy nemsokára bezár a Saarlouis mellett található üzeme, ahol a jelenlegi Focus generáció készül. Nem sikerült befektetőt találni a gyáregység életben tartására.
A Ford hivatalosan is bejelentette, hogy nemsokára bezár a Saarlouis mellett található üzeme, ahol a jelenlegi Focus generáció készül. Nem sikerült befektetőt találni a gyáregység életben tartására.
A McLaren vezérigazgatója egy interjúban árulta el, hogy egyelőre nem foglalkoztatja őket az elektromos szupersportkocsi kérdése. Michael Leiters szerint ugyanis a jelenlegi technológiával túl nehéz lenne egy ilyen autó, így ebben az évtizedben nincs esély arra, hogy piacra dobják a saját villanyos változatukat.
Egy szlovák startup cég nem mindennapi autót mutatott be. A Patak Motors járgánya ugyanis külsőre a 30-as évek hot rod szörnyetegeit idézi fel, de visszafogott teljesítménye inkább stílusos városi minivé teszi. Ez a Rodster, mely már meg is vásárolható a szomszédos országban.
Egy új minisztériumi tervezet szerint a jövőben nem kaphatnának zöld rendszámot a konnektoros hibrid autók, sőt a már kiosztott hatósági jelzéseket is csak a következő műszaki vizsgáig tarthatnák meg a tulajdonosok.
Digitális műszeregységgel, automata sávváltási lehetőséggel és modern vezetést-támogató rendszerekkel frissült fel a Lexus LS a 2024-es modellévre.
A Suzuki először a hazai nagyközönségnek mutatja meg az új Swift generációt, egyelőre koncepció szinten. Mindezek mellett egy elektromos Vitara-alternatívát is tovább csiszoltak a japánok.
Az Euro 7 normákkal kapcsolatban egyre engedékenyebbek a döntéshozók, így a gyártók is szépen lassan elkezdtek visszább venni a belsőégésű paletta felszámolásával. Az Alfa Romeo vezérigazgatója például kijelentette, hogy továbbra is használatban marad a jelenlegi V6-os erőforrásuk is.
A Renault által még 2004-ben feltámasztott Dacia mára Európa egyik legkedveltebb márkája lett a magánvásárlók körében. Az elérhető árú modellekkel mostanra sikerült átlépniük a nyolcmillió legyártott darabszámos határt is.
A világ legdinamikusabban fejlődő kínai autómárkája érkezik meg nemsokára Magyarországra. A BYD a Seal, az Atto 3 és a Dolphin modellel próbálja majd becsalogatni a vásárlókat a pesti és a budai szalonokba.
A kezdeti nagy fellendülés után nagyon úgy néz ki, hogy érezhetően visszaesett a kereslet a Volkswagen-csoport bizonyos elektromos modelljei iránt. A Volkswagen éppen ezért szünetelteti egy ideig az ID.3 és a Cupra Born gyártását.