Holnap mutatja be az Audi zászlóshajójának új generációját. A vadonatúj platformra épülő A8-as a márka legfejlettebb felfüggesztésével és önvezérlő rendszerrel érkezik.
Az Audi legkorszerűbb felfüggesztését és önvezérlő rendszerét is felvonultatja az Audi holnap bemutatkozó új A8-asa. Az új, MLB Evo platformra épülő, 48 voltos elektromos rendszerrel készülő zászlóshajó szenzorai másodpercenként 18 mintát vesznek, ezek alapján hangolja a fedélzeti számítógép az út- és közlekedési viszonyokhoz a lehető legtökéletesebbre az autó aktív felfüggesztését. Minden kerékhez egy elektromos motor csatlakozik, amely nem a hajtásban vesz részt, hanem a futómű kerekenként eltérő karakterisztikájú hangolását szolgálja. A rendszer jelentősen csökkenti a karosszéria dőlését a kanyarokban, illetve a gyorsításokkor és lassításokkor jelentkező bólintást. A rendszer az Audi szerint nem csak kényelmet szolgálja, hanem fontos passzív biztonsági funkciót is betölt, hiszen baleset esetén megemeli az autónak azt a részét, amelynél az ütközés várható.
A méretes limuzin remek kezelhetőségét szolgálja a szintén a 48 voltos elektronikai rendszerrel vezérelt hátsókerék-kormányzás, amely nagyobb kanyarsebesség elérését teszi lehetővé.
Ezen felül az új A8-asban debütál az Audi új, bővített funkciókkal ellátott önvezérlő rendszere. Erről részleteket az autó holnapi bemutatója után tudhatunk meg.