
Nem csak hajtásában, hanem a kinézetében és dinamizmusában is különbözik a Maserati GranCabrio Folgore a belsőégésű motorral szerelt változatoktól.
Nem csak hajtásában, hanem a kinézetében és dinamizmusában is különbözik a Maserati GranCabrio Folgore a belsőégésű motorral szerelt változatoktól.
A Peugeot a 206 és a 207 modell esetében ragaszkodott a nyitható tetős változatokhoz, de a 208 palettájára már ez a változat nem került fel. Pedig készen voltak vele, amit most a Peugeot múzeumban felbukkant példány is bizonyít.
A kupé változat után a Maserati kabriója is visszatért a kínálatba, azaz megérkezett a GranCabrio következő generációja. Első körben V6-os benzines motorral debütált az autó, de nemsokára érkezik a teljesen elektromos kivitel is.
A floridai Legoland csapata mintegy 1850 órányi építés után készült el azzal az életnagyságú Ferrari 296 GTS modellel, melynek nem csak a külseje, hanem a belső elrendezése is zseniális részletességgel lett építőkockákból megalkotva.
Egy Lamborghini Diablo SV Roadster már önmagában egy igencsak ritka és kívánatos tétel. A Barrett-Jackson árverésén azonban egy még különlegesebb példány bukkant most fel. Nem csak az egykori tulajdonosa, hanem az egyedi fényezése is növelheti az amúgy sem elhanyagolható értékét.
Az AMG egy kicsit tovább finomította az SL Roadstert, amivel egyben létre is hozták a típus történetének eddigi legerősebb kivitelét. A 63 S E Performance már a 800 lóerő feletti ligában játszik.
Eredetileg 500 példány erejéig készült volna a Polestar 6, ám akkora már most az érdeklődés rá, hogy már 600 darab fölött gondolkodik a gyártó.
Az MG talán egyik legjobban várt modellje a Cyberster, mely egyben a gyártó legsportosabb és legerősebb modellje lesz. Most kiderültek a technikai specifikációk, amik alátámasztják, hogy igencsak impozáns dinamizmust kapnak majd a vásárlók.
Az olasz gyártó még ebben a hónapban bemutatja a legújabb nagy dobását. A premier az Alfa Romeo Múzeumban kerül megrendezésre, amiből már sejthető, hogy egy múltidéző modern átiratra számíthatunk.
Egy olasz karosszériaépítő-műhely mutatta be azt a Fiat 500e variánst, mely lényegében egy kis motorcsónak és egy városi autó keveréke. A Tender2 elnevezéssel ellátott különlegességnek nincs ajtaja, teteje és hátsó üléssora, ellenben fa berakást találhatunk benne minden mennyiségben.