
Az Alpine részleg vette kezelésbe a tavaly bemutatkozott francia kupé SUV modellt. A Rafale hajtását további elektromos motorokkal egészítették ki, így 300 lóerőt és két hajtott tengelyt elérve.
Az Alpine részleg vette kezelésbe a tavaly bemutatkozott francia kupé SUV modellt. A Rafale hajtását további elektromos motorokkal egészítették ki, így 300 lóerőt és két hajtott tengelyt elérve.
Éppen időben, Vlagyimir Putyin hatodik beiktatási ceremóniájára készült el az Aurus Senat ráncfelvarrása. Továbbra is van egy elég erős Rolls-Royce utánérzése az orosz luxusgépnek, de az összkép jóval modernebb lett.
A Mercedes kínálatában az S osztály mindig is a csúcsot képviselte. Talán éppen ezért nem könnyű pár évnyi piaci jelenlét után felfrissíteni a modellt, hiszen az már a megjelenése pillanatában is jövőbe mutató volt. A németek mégis megpróbálták.
A Mercedes egy kis finomítással hozza közelebb a jellegzetes márkaarculatához az EQS szedánt. Még az álló csillagot is megkapta az elektromos zászlóshajó.
A Xiaomi első elektromos autója az SU7, melyre elkezdték felvenni az előrendeléseket a kínaiak. Olyannyira kedvező fogadtatást kapott az autó, hogy alaposan megugrottak a gyártó részvényei is.
A Mercedes az E osztály legújabb generációját is felvette az AMG palettájára. Akár 600 lóerő feletti teljesítményt is képes kipréselni magából a modell hibrid hajtása.
Egy japán forrás erősítette meg, hogy a Lexus egy új kupé modellen dolgozik. A feltételezések szerint ez lesz egyben az RC és az LC utódja is.
Az elektromos Rolls-Royce Spectre kiszállítások éppen csak elkezdődtek, de máris feltűnt egy példány egy árverési oldalon. Bátor húzás a tulajdonostól, miután tavaly a márka vezérigazgatója kijelentette, hogy aki azonnal értékesíti a haszon reményében a saját példányát, az ki lesz tiltva a Rolls-Royce szalonokból.
Ha kínai autó, akkor általában csak a kedvező árazás ugrik be nekünk európaiaknak. Pedig bizony az ottani gyártók egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a prémium megvalósítására is. Itt van például mindjárt a Skyworth Skyhome koncepció, mely lényegében egy négykeréken guruló magánrepülőgép.
Szokták mondani, hogy igenis a méret a lényeg. Ezt a kérdést nem aprózta el a Genesis sem és megalkotta a világ jelenlegi legnagyobb személyautó motorháztetejét a G90-eshez.