A Lotus elkezdte a jövőre gyártásba kerülő Emeya bemutatását. Egy teljesen elektromos szedánról van szó, mely két motorjából képes 900 lóerő feletti teljesítményt kipréselni.
A Lotus elkezdte a jövőre gyártásba kerülő Emeya bemutatását. Egy teljesen elektromos szedánról van szó, mely két motorjából képes 900 lóerő feletti teljesítményt kipréselni.
A Toyota a Prius legújabb generációjával több szempontból is szintet lépett, hiszen nem csak a sorozat legjobban kinéző darabját, hanem egyben az eddigi legerősebbet is letették az asztalra a japánok. Ez még tovább fokozódik a jövőben, ugyanis a Gazoo Racing is kezelésbe veszi a konnektoros hibridet.
Csupán egyetlen motorral, egy 250 lóerős 2 literes turbós erőforrással lesz elérhető a kínai Hongqi legújabb dobása. A feltűnő dizájnnal megrajzolt szedán globálisan is elérhető lesz.
Január legelejére ígér egy új elektromos bemutatót a Volkswagen. Hogy pontosan melyik ID modell érkezik, azt egyelőre nem árulták el, de nagyon úgy néz ki, hogy végre bemutatkozik az elektromos szedánjuk.
A Lucid nem régóta van a piacon az Air modellel, mely kimondottan nagy érdeklődést generált az első időkben. Azóta viszont sorra fordulnak el a megrendelők az amerikai gyártótól, amely ennek hatására agresszív üzletpolitikára váltott.
Mint a frissen megégetett ujjbegyre spriccelt Irix, úgy csillapítja az első, 2014-ben bemutatott Mirai által a retinánkba sült, hólyagos sebet az újabb generáció látványa. Ha létezik két autó, amely szegről-végről sem hasonlít egymáshoz (leszámítva a maszk formáját), akkor ez a kettő az. Hála a jó égnek, tegyük gyorsan hozzá. A Jehova, pontosabban a Toyota megkönyörült rajtunk, ilyen is előfordul néha.
Nem sokkal azután, hogy a G osztály kapcsán értékesítési szünetet rendelt el a Mercedes, nagyon úgy néz ki, hogy az E osztály esetén is ez a helyzet alakult ki. Egyelőre csak Németországban állították le az értékesítést, mert egyszerűen a jelenlegi helyzetben nem bírják tartani az iramot a vásárlókkal.
A Ford ugyan bejelentette, hogy Európában véget ér a Mondeo sztori, azonban ez nem jelenti azt, hogy teljesen eltűnik a modell a kínálatból. Még át sem alakul, csupán Kínában kezd új életet.
Pár héttel ezelőtt az Acura bejelentette, hogy visszatér az Integra a köztudatba, most pedig a Honda is meglépte ezt, legalábbis a kínai piacon. Egy enyhén átrajzolt Civicről van szó.
Az EQS után a Mercedes bemutatta az E osztály elektromos alternatívájának tekinthető EQE modellt is. A fényűzés megmaradt, csupán a dimenziók változtak.