
Számítani lehetett rá, hogy négyhengeres változatban is bemutatja kisebbik szabadidő-terepjáróját a Porsche. Itt az Audi kétliteresével szerelt Macan!
Számítani lehetett rá, hogy négyhengeres változatban is bemutatja kisebbik szabadidő-terepjáróját a Porsche. Itt az Audi kétliteresével szerelt Macan!
Olaszos stílusú sportkocsi tanulmányát állította ki genfi standján az Italdesign, a szárnyas ajtós GTZero meghajtásáról három villanymotor gondoskodik.
Az előzetes kémfotók után a genfi autószalonon hivatalosan is bemutatkozott az Aston Martin új sportautója, a turbós motorral szerelt DB11.
Még sportosabb változatban is bemutatta nyitott tetős sportkocsiját a Fiat, az Abarth 124 Spider izgalmasabb külsőt és erősebb turbós benzinmotort kapott.
Bemutatkozott a Bugatti Veyron utódja, a Chiron, amelynek 8 literes, 16 hengeres motorja 1500 lóerős teljesítmény leadására képes.
A konkurensekhez igazodva a Ford is bemutatta a Fiesta ST még izmosabb kivitelét, amelyben az 1,6 literes turbós motor már 200 lóerős teljesítményre képes.
Az AC Schnitzer német tuningcég a BMW M235i-ből készített 560 lóerős változatot, amellyel a gyári M-es modelleket is lepipálja.
Bemutatta első elektromos tanulmányautóját a Citroen márkából kivált DS. Az E-Tense Concept kereken 400 lóerős és 300 kilométeres hatótávolsággal rendelkezik.
Új, még sportosabb Evora-változattal rukkol elő a Genfi Nemzetközi Autószalonon a Lotus.
Nem lesz könnyű dolga az általunk korábban bemutatott Arash AF10-esnek, ha a genfi autószalon legkomolyabb szuper-sportkocsija címére pályázik: itt a vetélytárs, az ApolloN!