
Manapság érthető módon nem túl egyszerű az orosz autógyártás helyzete sem, de azért a nemrégi megalakult, kimondottan luxusautókkal foglalkozó Aurus nem fogja vissza magát a történések hatására sem. Itt a Komendant, az orosz Cullinan.
Manapság érthető módon nem túl egyszerű az orosz autógyártás helyzete sem, de azért a nemrégi megalakult, kimondottan luxusautókkal foglalkozó Aurus nem fogja vissza magát a történések hatására sem. Itt a Komendant, az orosz Cullinan.
Az Audi vezetősége egy interjúban árulta el, hogy az elektromos korszakban is jelen lesznek azokban a szegmensekben, amikben most is jelen vannak, azaz tényleg nem csak SUV elektromosokban gondolkodnak, hanem például kombikban is.
Bár a trendekkel szembemenni sosem kifizetődő egy olyan, kimondottan piaci versenyzésre kihegyezett témában, mint az autóipar, nagyon úgy tűnik, hogy mindig marad egy-két makacs szereplő, aki ragaszkodik a régi értékekhez. Most a Bugatti vezetősége szögezte le, hogy nem lesz SUV a kínálatukban.
20 év telt el a Porsche Cayenne bemutatója óta, ez idő alatt szinte az összes autómárka, beleértve a sport, illetve a luxusautókat gyártó cégeket is, jelenített már meg SUV-ot. A Ferrari is hasonlóképpen tett, noha ők nem hivatkoznak az új modelljükre így.
Michael Leiters éppen csak, hogy beleült a McLaren vezérigazgatói székébe, máris arra koncentrál, hogy miként lehetne tovább bővíteni a gyártó palettáját. Egy SUV modell érkezésében látja az igazi áttörést.
2022-ben nem ez az első eset, amikor nagy gyártók, óriási darabszámú autót hívnak vissza, ezeknek különböző okai lehetnek. Jelen esetben a közös alapokon nyugvó, 2020-2022-igy gyártott Kia Telluride és a Hyundai Palisade modellek érintettek.
A Stellantis cégcsoportba tartozik az Alfa Romeo és a Dodge is, így tulajdonképpen semmi meglepő sincs abban, hogy ami nálunk az olasz márka legújabb üdvöskéje, az a tengerentúlon egy amerikai gyártó kínálatába lett beillesztve.
Bár még közel sem tartunk a hivatalos piaci megjelenésnél, a Tesla Cybertruck kapcsán mindig van miről beszámolni. Most például rossz hírt hozott a leendő vásárlóknak Elon Musk.
A Porsche Cayenne immár 20 éve a német gyártó palettájának legfontosabb tagja. A jellegzetes SUV vonalakat ma már mindenki azonnal felismeri. Na de vajon nyitható tetős kivitelben is ekkora siker lett volna a sztori? Ezt már sosem tudjuk meg.
Gőzerővel készül a Jaguar az elektromos átállásra, ezért már most fejlesztés alatt van egy három tagból álló teljesen új SUV modellcsalád.