
Már egy ideje számítani lehetett az érkezésére, most hivatalosan is bemutatták a Mercedes G osztály teljesen elektromos változatát.
Már egy ideje számítani lehetett az érkezésére, most hivatalosan is bemutatták a Mercedes G osztály teljesen elektromos változatát.
A Mercedes felfrissítette a G osztály kínálatot. A dizájnhoz nem, de a hajtásokhoz alaposan hozzányúltak.
Az angol Everrati egy igencsak különleges átépítéssel rukkolt elő. Egy 1971-es Land Rovert újítottak fel az utolsó csavarig, majd ruháztak fel teljesen elektromos hajtással.
A BMW a 7-es szériát kényelmes luxuslimuzinnak szánta mindig is. Azonban most feltűnt egy olyan E65-ös, melyet kimondottan az úttalan utakra és az Északi-sarkkör meghódítására készítettek fel.
A Lexus a GX modellel már alapból elkezdte a vásárlóit az aszfalt elhagyására bíztatni, de azért egy prémiumra kihegyezett autóról van szó továbbra is. Most viszont egy olyan variáns látott napvilágot, mely ténylegesen a kőkemény terepezést helyezi előtérbe, nem az aszfalton haladást.
A Mercedes a G osztály palettáját bővíti ki nemsokára egy tisztán elektromos variánssal. A technikai részletekről még nem beszéltek a gyáriak, de az első kedvcsináló képek már megérkeztek.
Alapos ráncfelvarrással kezdi a jövő évet a Mercedes G osztály, mely egyben azt is jelenti, hogy felkerül a palettára a tisztán elektromos EQG variáns is.
Szó sincs pofátlan másolatról vagy autóipari lopásról, a Ford Kínában gyártja a helyi piacra szánt Bronco példányokat.
A Ford a Bronco visszatérésével nem csak azokat szólítja meg, akik múltidézésre vágynak, hanem azokat is, akik egy igazi, kompromisszumok nélküli terepjárót szeretnének. Most már nálunk is elérhető az autó, ráadásul mindjárt kétféle kivitelben. Kipróbáltuk a Badlands és Outer Banks változatot is.
A Jeep hivatalosan is bejelentette, hogy kivezeti az európai piacról a Gladiator modellt, azaz a FarOut Final Edition kifutásával három év után nálunk véget ér a pickup pályafutása.