Egyszerűen lenyűgöző a Renault legújabb sportkocsi-tanulmánya, ami nemcsak különleges ajtómegoldása miatt érdekes, hanem a Formula E-ből származó technikája miatt is.
Nem mindennapiak a Renault legújabb tanulmányautójának arányai, hiszen a párizsi autószalonon bemutatott, TreZor névre keresztelt koncepció karosszériája jóval szélesebb és alacsonyabb, mint amit egy autótól megszoktunk. A 4,7 méteres prototípus ugyanis 2,18 méter széles és mindössze 1,08 méter magas, így nem csoda, hogy hagyományos ajtók már nem fértek el rajta. A Renault tervezői ehelyett felettébb látványos megoldást választottak: az autó teljes teteje és orra egyben emelkedik fel, így lehet belépni a kétszemélyes utastérbe. Mivel csomagtartónak nem sok hely maradt, ezért a műszerfal előtt lévő két, méretre szabott bőröndbe lehet pakolni. Még érdekesebb a TreZor technikája, amely egy Formula E versenyautóból származik. A két, 350 lóerős és 380 Nm-re képes elektormotor meggyőzően hajtja az akkumulátorok ellenére is 1600 kilogrammos karosszériát, az elérhető sebességben pedig a 0,22-es légellenállási együttható is közrejátszik. A gyártására kevés az esély, de a formai jegyei visszaköszönhetnek a közeljövő Renault-jain.